Doorgaan naar hoofdcontent

Flitbezorger eSupply naar Antwerpen en Gent

EMERCE
Flitbezorger eSupply naar Antwerpen en Gent
Na een jaar proefdraaien in studentenstad Leuven, slaat de Vlaamse flitsbezorgbedrijf eSupply de vleugels uit naar Antwerpen en Gent.
Lees verder

Spraak- en videogesprekken keren terug in Facebook
Facebook herintroduceert spraak- en videogesprekken in de hoofdapp, waarbij het gebruik van de Messenger-app niet nodig is.
Lees verder

Klarna van start in Polen
Betaalbedrijf Klarna start operaties in Polen, een e-commercemarkt met meer dan dertig online consumenten waar het tot op heden niets deed.
Lees verder

Veertien procent pakketjes op verkeerde dag bezorgd
Pakketbezorgers als PostNL en DHL bezorgen veertien procent van de pakketjes op de verkeerde dag. Daar staat tegenover dat de eigen bezorgdiensten van winkels zoals Coolblue of Albert Heijn bijzonder nauwkeurig hun beloftes nakomen. Ze zijn 95 procent nauwkeurig.
Lees verder

Wunderman Thompson Commerce koopt AI-specialist
WPP-onderdeel Wunderman Thompson Commerce koopt AI-specialist Satalia.
Lees verder

Alliander: digitalisering zorgt voor schaarste op het elektriciteitsnet
Door de digitalisering van de samenleving neemt het stroomverbruik snel toe. Bijvoorbeeld door de komst van datacenters. In het eerste half jaar lag het elektriciteitsverbruik door deze centra al op 1.725 GWh. Dat is het gemiddelde verbruik van ongeveer 630.000 huishoudens. Netbeheerder Alliander voorziet problemen.
Lees verder

2 miljoen verdienpartners voor YouTube
Het partnerprogramma van YouTube, waarbij gebruikers geld kunnen verdienen met hun video's, is de grens van 2 miljoen makers gepasseerd.
Lees verder

Na zeven jaar nog steeds klachtenstroom over boekingssite eDreams
Zeven jaar nadat de ACM al waarschuwde voor het Spaanse reisbedrijf regent nog steeds klachten over boekingssite eDreams. Dat blijkt uit het programma Max Vakantieman.
Lees verder

Channel 4 exploiteert digitale video met programmatic reclame
De Britse tv-zender Channel 4 gaat zijn digitale video-archief exploiteren met real time bidding. Dat is jargon voor adverteren op persoons- of huishuisniveau.
Lees verder