Doorgaan naar hoofdcontent

Advertentiemarktplaats JustPremium naar GumGum

EMERCE
Advertentiemarktplaats JustPremium naar GumGum
GumGum, die zich specialist noemt op het gebied van Contextual Intelligence Technologie, neemt het Nederlandse JustPremium over, een marktplaats voor rich media en video-advertenties.
Lees verder

'Indiase Reliance overweegt bod op T-Mobile Nederland'
Er is een nieuwe kandidaat voor T-Mobile Nederland opgedoken. Volgens Bloomberg overweegt het Indiase Reliance Industries een bod op T-Mobile Nederland. Het bedrijf van de miljardair Mukesh Ambani heeft belangen in de olie-, energie-, technologie- en telecomsector.
Lees verder

Google waarschuwt voor einde Hangouts
Het einde van Google Hangouts lijkt nabij. Gratis gebruikers van de Android- en iOS-apps krijgen als mededeling dat Hangouts wordt vervangen door Google Chat.
Lees verder

Republikeinen willen Honor op zwarte lijst
Veertien Republikeinse politici in het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden willen dat smartphonefabrikant Honor alsnog op een de lijst van sancties komt te staan. Honor was tot en met november 2020 een dochteronderneming van Huawei.
Lees verder

Resultaten cryptowisselkantoor Coinbase beter dan verwacht
Wisselkantoor Coinbase sluit het tweede kwartaal af met beter dan verwachte resultaten. Behalve het aantal gebruikers nam ook het handelsvolume toe.
Lees verder

Snap en Talpa Network gaan samenwerking aan
Snap Inc en Talpa Network gaan een samenwerking aan waardoor korte videocontent van Veronica Inside, Lang Leve De Liefde, Veronica Fight en videocontent van Radio 538 nu ook via Snapchats Verkennen platform kan worden bekeken.
Lees verder

Betaalbedrijf Buckaroo biedt iDIN-identificatie aan
De online identificatiemethode iDIN is voortaan aan te vragen via betaalverwerker Buckaroo. Die biedt daarmee naar eigen zeggen een reikende hand aan online ondernemers die verplicht zijn om leeftijdsverificatie toe te passen in hun checkout, bijvoorbeeld bij  alcoholverkoop.
Lees verder

Online verkoop Ahold weer gestegen, maar groei neemt af
De online handelsomzet van Ahold Delhaize en zijn partners steeg ook het afgelopen kwartaal weer met 35,8 procent naar 2,4 miljard euro. Vorig jaar, op het hoogtepunt van de coronacrisis, was dat nog 77,6 procent. De pure online omzet voor de groep zelf bedroeg 1,8 miljard euro, 39 procent meer op jaarbasis.
Lees verder

Einde aan reclame doorspoelen in Vlaanderen
Alle Belgische zendergroepen willen een aangepast, uniform model voor tv-reclame. Kabelaar Telenet gaat als eerste aanbieder in op die vraag en start eind september 2021 met de implementatie voor de zenders van DPG Media en SBS. Kijkers krijgen vanaf dan bij opnames van VTM-programma's (DPG Media) en PLAY-programma's (SBS) eerst een minuut niet-doorspoelbare reclame te zien.
Lees verder