Doorgaan naar hoofdcontent

Samsung ziet toekomst zonnig in

EMERCE
Samsung ziet toekomst zonnig in
Samsung ziet een sterke vraag naar geheugenchips in de tweede helft van het jaar en een herstel van de smartphonemarkt tot het niveau van 2019, een teken dat de wereldeconomie weer opleeft na de coronapandemie.
Lees verder

Solide cijfers voor Qualcomm
Halfgeleiderfabrikant Qualcomm, een van de belangrijkste leveranciers van chips voor smartphones, heeft het afgelopen kwartaal de nettowinst verdubbelt, deels door de sterke vraag naar smartphones en 5G technologie.
Lees verder

Grootste jongerenplatform VS komt naar Nederland
Just Another Media Company heeft de exclusieve licentie voor Complex Networks in de Benelux verkregen. Complex is een Amerikaans mediabedrijf. Het is het grootste jongerenplatform van de VS en onderdeel van BuzzFeed.
Lees verder

CM verdubbelt omzet
Het Nederlandse CM.com heeft zijn omzet in het eerste halfjaar fors zien stijgen naar 107 miljoen euro. De nettowinst daalde licht naar 4,9 miljoen.
Lees verder

Orange claimt ruim 10 miljoen glasvezelklanten
Het Franse telecombedrijf Orange realiseerde in het tweede kwartaal een omzet van 10,5 miljard euro. De bruto winst kwam uit op 3,2 miljard.
Lees verder

Eerste slow mediaplatform van Nederland officieel live
Mohi, naar eigen de eerste slow media app van Nederland, is beschikbaar in de App- en Playstore. De gratis applicatie laat gebruikers gemakkelijk digitale content (boeken, artikelen, video's, podcasts, films en muziek) ontdekken en consumeren op basis van aanbevelingen door hun vrienden en familie.
Lees verder

Wundermart haalt 10,5 miljoen euro op voor internationale groei
Retail techplatform Wundermart heeft ruim 10 miljoen euro opgehaald in een investeringsronde onder leiding van Kees Koolen, bekend van Booking.com, Uber en Hotmart.
Lees verder

Collectieve aanvraag persoonsgegevens onder AVG in bij tech-giganten
De Stichting SOMI dient de tot nu toe grootste Europese collectieve aanvraag van persoonsgegevens in bij tech-giganten TikTok, Zoom en Palantir. Volgens de AVG zijn de bedrijven verplicht deze opgeslagen persoonsgegevens aan te leveren.
Lees verder

Nederlanders besteden €1,4 miljard aan product abonnementen
Nederlanders geven 1,4 miljard euro uit aan abonnementen op fysieke producten. Hiervan pakt de productcategorie voeding het grootste marktaandeel (59%). Dit blijkt uit Product Abonnementen, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 3.500 Nederlanders.
Lees verder