Doorgaan naar hoofdcontent

Zeeuws toeristisch boekingsplatform Allyourz van start

EMERCE
Zeeuws toeristisch boekingsplatform Allyourz van start
Een gat in de markt, dat is wat Allyourz wil bedienen. Bezoekers van het toeristische platform kunnen er hun verblijf maar ook activiteiten boeken. Directeur Adjan Kodde kan bogen op jaren van kennis en ervaring.
Lees verder

Nederlanders beoordelen hun abonnementen op fysieke producten gemiddeld met een 8,1
Nederlanders zijn erg tevreden met hun abonnement op  een fysiek product. Gemiddeld geven zij hun abonnement een 8,1. Aanbieder van scheermesjes Boldking wordt het beste beoordeeld met een 8,8. Dit blijkt uit Product Abonnementen, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 3500 Nederlanders.
Lees verder

Symfonisk schilderijspeaker van IKEA en Sonos volgende maand te koop
IKEA en Sonos hebben hun gezamenlijk ontwikkelde schilderijluidspreker Symfonisk met verwisselbare panelen aangekondigd.
Lees verder

Emerce Digital Marketing: 'Bedrijven moeten aan hun beeldtaal werken'
Twitter en Facebook zijn ietwat verzuurde platforms geworden, waar emoties soms hoog oplopen, in tegenstelling tot Instagram en TikTok, want daar word je nog altijd blij van. Het zijn ook platforms waar bedrijven serieus naar moeten kijken. "Durf te experimenteren," adviseert social media expert Kirsten Jassies op Emerce Digital Marketing.
Lees verder

Eigenaar WordPress koopt dagboek-app
Het bedrijf achter Wordpress en Tumblr, Automattic, doet met de aankoop van dagboek-app Day One weer een spaarzame overname.
Lees verder

Emerce Digital Marketing: Blijft Marketing Automation een geloof?
Er is zoveel mogelijk binnen marketing automation. Maar in de praktijk merkt de consument nog hier bar weinig van. Daniel Nokes, commercieel directeur van Ematters, laat op Emerce Digital Marketing zien waarom strategie, technologie en data de kernonderwerpen zijn om échte marketing automation te bedrijven.
Lees verder

Belgische 5G licenties volgend jaar onder de hamer
De Belgische 5G licenties worden op zijn vroegst in het eerste kwartaal van volgend jaar geveild.
Lees verder

Emerce Digital Marketing: EasyToys wil zijn producten wegzetten via serieuze content
EasyToys, leverancier van seksspeeltjes, wist met behulp van affiliate marketing effectief in te spelen op COVID-19, vlak voor Black Friday. Het lukte ze de producten 'smaakvol' weg te zetten tijdens dit jaarevenement, met als resultaat een ROAS (Return On Advertising Spend) van 1184 procent.
Lees verder

Emerce Digital Marketing: 'Geen cookies? Geen probleem'
Het wegvallen van 3rd party cookies is onhandig, maar voor conversie-attributie zeker niet het einde van de wereld.
Lees verder