Doorgaan naar hoofdcontent

Minder nieuwe abonnees voor Disney Plus

EMERCE
Minder nieuwe abonnees voor Disney Plus
De groei van Disney Plus lijkt alweer af te nemen. Analisten hadden gerekend op 109 miljoen betalende abonnees voor het afgelopen kwartaal. Het werden er 103,6 miljoen.
Lees verder

Apple marktleider voor hearables
Apple is de grootste speler op de Nederlandse markt voor koptelefoons en oortjes, zo blijkt uit een onderzoek van het Telecompaper Consumer Insights Panel over het eerste kwartaal van 2021. Samsung en JBL komen op plek twee en drie.
Lees verder

Virtueel Eurovision Village opent deuren voor miljoenenpubliek
Belangstellenden van over de hele wereld kunnen vanaf morgen een hele week 24x7 terecht in de virtuele wereld van Eurovision Village in Rotterdam.
Lees verder

Sony BRAVIA X90J LED tv's beschikbaar in de Benelux
De eerder aangekondigde Sony BRAVIA X90J LED 4K HDR-tv's zijn vanaf nu verkrijgbaar bij alle erkende Sony dealers in de Benelux. Dit model is leverbaar in een 50, 55, 65 en 75 inch beeldformaat.
Lees verder

Italiaanse boete voor Google, beperkingen voor TikTok
De Italiaanse concurrentiewaakhond heeft Google een boete opgelegd van 102 miljoen euro voor misbruik van zijn dominante positie met het Android-besturingssysteem en de appwinkel Google Play.
Lees verder

'Eerste gepersonaliseerde lingerie-abonnement'
Savah claimt een primeur met de eerste gepersonaliseerde lingeriebox. Met een abonnement naar keuze ontvangen leden vier, zes of twaalf keer per jaar een complete lingerieset naar maat en smaak.
Lees verder

Quantum Delta NL wil 13,6 miljard euro investeringspotentieel aanboren
Quantum Delta NL lanceert LightSpeed, een programma dat Nederlandse quantum startups in contact kan brengen met 13,6 miljard euro aan investeringskapitaal, ondergebracht bij Europese en Amerikaanse fondsen.
Lees verder

KPN en APG mogen een joint-venture oprichten voor aanleg glasvezel
KPN mag samen met pensioenbeheerder APG een joint-venture oprichten voor de aanleg van glasvezel. Dat heeft de Autoriteit Consument & Markt (ACM) besloten.
Lees verder

Proef met delen data energieleveranciers
Voor het eerst zullen drie energieleveranciers meedoen aan een proef waarbij consumenten via een digitaal systeem bepalen wie toegang krijgt tot hun energieverbruiksgegevens.
Lees verder