Doorgaan naar hoofdcontent

Marketeer amper voorbereid op verdwijnen third party cookies

EMERCE
Marketeer amper voorbereid op verdwijnen third party cookies
Het grootste gedeelte van het Nederlandse bedrijfsleven is ermee bekend dat de third-party cookie in de nabije toekomst gaat verdwijnen. Dat blijkt uit de DDMA Barometer 2021, waarvoor 162 Nederlandse organisaties zijn ondervraagd.
Lees verder

Viaplay bevestigt verwerven Nederlandse uitzendrechten Formule 1
Nordic Entertainment Group bevestigt dat het de uitzendrechten heeft verworven voor Formule 1 in Nederland voor drie jaar. De uitzendingen van de racewedstrijden zijn het vehikel voor de lancering van diens streamingapp Viaplay, die in Scandinaviƫ winstgevend miljoenen kijkers bedient.
Lees verder

Oprichter ByteDance weg als CEO
Zhang Yiming, oprichter van TikTok-eigenaar ByteDance, zal aftreden als chief executive en worden opgevolgd door collega Liang Rubo.
Lees verder

Deutsche Telekom overweegt verkoop T-Mobile Nederland
Deutsche Telekom zet zijn Nederlandse actviteiten in de vorm van T-Mobile in de etalage. Formeel heet het dat de lokale activiteiten onder 'strategische review' zijn, jargon voor: we doen het liever van de hand.
Lees verder

Nieuw project MKB-Nederland ondersteunt ondernemer bij online verkoop
In samenwerking met Vakcentrum en Inretail gaat MKB-Nederland ondernemers in de non-food retail doelgericht ondersteunen bij de ontwikkeling en groei van hun online verkoop. Dat doet de ondernemersorganisatie als antwoord op het toenemend aantal vragen van ondernemers en de behoefte aan advies op dit terrein.
Lees verder

LinkedIn meest waardevolle saleskanaal, maar kwaliteit leads valt tegen
Maar liefst negen op de tien Nederlandse sales- en marketingverantwoordelijken verwachten in 2021 de meeste nieuwe klanten te werven via LinkedIn. Dit blijkt uit onderzoek van prospex onder 111 Nederlandse commercieel managers.
Lees verder

Winst Tencent 65 procent hoger
Tencent realiseerde het afgelopen kwartaal 25 procent meer omzet, 20,6 miljard dollar. De winst viel zelfs 65 procent hoger uit, namelijk 6,1 miljard.
Lees verder

Wet stelt strengere eisen aan site-design
Vanaf komende zomer worden er strengere wettelijke eisen gesteld aan het design van websites en apps. Ze moeten namelijk voldoen aan een bepaalde set minimumeisen voor de toegankelijkheid.
Lees verder

Criteo koopt Mabaya
Maker van reclametechnologie Criteo koopt het Israƫlische bedrijf Mabaya, dat software maakt voor webwinkels die retailmedia willen bieden.
Lees verder