Doorgaan naar hoofdcontent

‘Opkomst voice heeft meer impact dan ontstaan webwinkels’

'Opkomst voice heeft meer impact dan ontstaan webwinkels'
De opkomst van spraaktechnologie gaat zorgen voor eenzelfde impact als de komst van internet dertig jaar geleden. Dat stelt onderzoek dat Customer Journey Experts in opdracht van Currence, ShoppingTomorrow en Thuiswinkel.org heeft uitgevoerd.
Lees verder

Webwinkel Kijkshop nu dan ook failliet
Zoals verwacht is webwinkel Kijkshop.nl failliet verklaard. Vorige maand werden de activiteiten al gestaakt. Als reden gaf de winkel op de 'onstuimige groei in 2020'.
Lees verder

Onderzoek DHL: 80% B2B-handel gaat online per 2025
Over vier à vijf jaar verloopt de meeste handel tussen producenten en leveranciers enerzijds en inkopers anderszijds via digitale kanalen. Daar zijn honderden miljarden euro's mee gemoeid. Na de digitale transformatie op de consumentenmarkt geschiedt die nu op de zakelijke markt.
Lees verder

Belgische retail: Winkelen op afspraak is een ramp
Winkelen op afspraak zorgt voor een dramatische situatie in de Belgische winkelstraten. Uit een rondvraag van handelsorganisatie Comeos blijkt dat de winkels die getroffen zijn door de nieuwe maatregelen, afgelopen zaterdag gemiddeld 60 tot 85 procent minder omzet hebben gerealiseerd.
Lees verder

Bijna helft van de huishoudens heeft abonnement op een videodienst
Bijna de helft van alle Nederlandse huishoudens had eind 2020 een abonnement op een videodienst en meer dan een op de vijf had een abonnement op twee of meer van de diensten, zo blijkt uit onderzoek van Telecompaper.
Lees verder

Shippeo vestigt zich in transporthoofdstad Rotterdam
Shippeo, expert op het gebied van real-time transport visibility (RTTV) oplossingen, verruilt vandaag zijn Benelux-kantoor op Schiphol voor de Millennium Toren in Rotterdam.
Lees verder

Bijna een ton voor oprolbare tv LG
LG Electronics (LG) start in verschillende landen, waaronder Nederland, met de verkoop van 's werelds eerste en enige oprolbare televisie, de LG SIGNATURE OLED R.
Lees verder

Helft ransomwareslachtoffers betaalt losgeld, vaak vergeefs
Volgens een wereldwijd onderzoek onder 15.000 consumenten, uitgevoerd door Kaspersky, betaalde meer dan de helft van de ransomware-slachtoffers vorig jaar losgeld om toegang tot hun gegevens na een ransomaanval te herstellen.
Lees verder

Geen registratienummer, dan ook geen advertentie op Airbnb in Amsterdam
Op 1 april treedt het nieuwe registratiesysteem voor vakantieverhuur in werking in Amsterdam. Airbnb steunt de registratie en heeft meegewerkt aan het bouwen van het Amsterdamse systeem.
Lees verder