Doorgaan naar hoofdcontent

Chinese boodschappenbezorger MissFresh mogelijk naar de beurs

Chinese boodschappenbezorger MissFresh mogelijk naar de beurs
De door Tencent gesteunde boodschappenbezorger MissFresh overweegt een Amerikaanse beursgang die minstens 500 miljoen dollar zou moeten opbrengen.
Lees verder

Oxxio stoot internet en tv af
Oxxio wil zich volledig richten op haar kernactiviteiten: een klantgericht productenaanbod in de energie. Daarom worden de activiteiten op het gebied van Internet, TV & Bellen afgestoten.
Lees verder

Centralpoint in Zweedse handen
De Zweedse Dustin Group is de nieuwe eigenaar van de Nederlandse zakelijke IT leverancier en webwinkel Centralpoint.
Lees verder

Zoekmachine Ecosia houdt Nederlandse reclamecampagne
De milieuvriendelijke, internationale zoekmachine Ecosia houdt zijn eerste internationale reclamecampagne. Sinds kort draait deze in Nederland, Duitsland, Frankrijk en het VK.
Lees verder

Eredivisie in Ultra HD op ESPN
ESPN zal in het nieuwe seizoen na de zomer iedere week een selectie van de wedstrijden uitzenden in Ultra HD (UHD) HDR-kwaliteit.
Lees verder

We betalen steeds vaker met betaalpas, smartphone of wearable
In 2020 hebben consumenten in Nederland 79 procent van hun aankopen in winkels, horeca en dergelijke gepind met hun betaalpas, smartphone of wearable. Dit is een forse stijging ten opzichte van 2019. Door deze forse verschuivingen in betaalgedrag hebben consumenten in 2020 voor het eerst in alle branches vaker met pin betaald dan met contant geld, zo blijkt uit gezamenlijk onderzoek van Betaalvereniging Nederland en De Nederlandsche Bank.
Lees verder

Inschrijving DDMA E-mail Awards geopend
De inschrijving voor de Beste E-mail Campagne, E-mail Professional van het Jaar en de Battle of the Agencies als onderdeel van de DDMA Email Summit is vandaag geopend. Early-bird tickets voor de Email Summit zijn ook vanaf vandaag te koop.
Lees verder

ACM blokkeert commerciƫle doorschakeldienst naar GGD
ACM heeft een commerciƫle doorschakeldienst per direct geblokkeerd. Ook de betaling gerelateerd aan het nummer is opgeschort.
Lees verder

Netflix tekent exclusief verdrag met Sony Pictures
Netflix zal vanaf 2022 de eerste videostreamingdienst zijn die films van Sony mag laten zien, oftewel direct na release via bioscoop en thuisbkioscoop (Blue-ray).
Lees verder