Doorgaan naar hoofdcontent

Zalando: ‘Geen winkel meer maar handelsplatform’

Zalando: 'Geen winkel meer maar handelsplatform'
Een kwart van de kledingverkopen op Zalando gebeurt nu voor rekening van de verkooppartners. Op termijn willen de Duitsers dat percentage laten groeien tot vijftig procent. Dan is het geen winkel meer, maar een handelsplatform.
Lees verder

YouTube deelt gratis U2 concerten
U2 deelt vier oude concerten gratis op YouTube. Het zijn shows die eerder al zijn opgenomen, maar waarvan voor de gelegenheid de beeld- en geluidskwaliteit is verbeterd.
Lees verder

Krëfel breidt bakfietsleveringen uit
Elektroketen Krëfel gaat voortaan alle kleine pakketjes in Brussel, Gent en Antwerpen per fiets bezorgen.
Lees verder

Ponooc stapt in bij bezorgplatform Bringly
Het investeringsfonds Ponooc, gelieerd aan Pon Holdings, neemt een belang in Bringly. De start-up steekt het geld in doorontwikkeling van zijn software en geografische expansie, bereik in nieuwe steden.
Lees verder

TU Delft en partners maken supersnelweg voor digitale data
Onderzoekers van de TU Delft gaan met 20 samenwerkingspartners betrouwbare en veilige draadloze breedbandverbindingen maken met licht in plaats van […]
Lees verder

Nokia zet 10.000 werknemers op straat
Nokia heeft dinsdag plannen aangekondigd om binnen twee jaar tot 10.000 banen te schrappen om de kosten te verlagen en meer te investeren in onderzoeksmogelijkheden.
Lees verder

VolkerWessels Telecom schiet voorbij de 1 miljoen Homes Passed
De teller van het aantal Homes Passed, ofwel huishoudens dat VWT van een glasvezelaansluiting heeft voorzien, is inmiddels de 1 miljoen gepasseerd. Daarmee is VWT naar eigen zeggen de eerste aannemer die door dit getal breekt.
Lees verder

SumUp haalt 750 miljoen euro op
Betaalbedrijf SumUp, leverancier van draagbare pin-terminals, haalt 750 miljoen euro groeigeld op in de vorm van een lening.
Lees verder

Meer geld via iDEAL dan via kassa's op toonbanken
De omzet met online betaalmethode iDEAL lag in februari hoger dan met betaalpassen aan de toonbank. Met iDEAL werd online 7,5 miljard euro omgezet tegenover 7,2 miljard met pasjes in de winkel.
Lees verder