Doorgaan naar hoofdcontent

‘Kunstmatige intelligentie onmisbaar bij online retail’

'Kunstmatige intelligentie onmisbaar bij online retail'
De inzet van kunstmatige intelligentie (AI) kan een belangrijke bijdrage leveren aan de groei van e-commerce in Nederland. Met AI kunnen verkoopvoorspellingen accurater worden en daardoor de voorraadkosten lager. AI is echter zeker nog geen gemeengoed, aangezien nu maar 14 procent van de retailers AI gebruikt, zo blijkt uit onderzoek van het ING Economisch Bureau.
Lees verder

Start elektrische bezorging in Midden-Nederland door Red je Pakketje
Red je Pakketje heeft de eerste veertig elektrische bussen in gebruik genomen in de regio Midden-Nederland.
Lees verder

'Chinezen Huawei plukten klantdata bij Telfort'
De Chinese telecomfabrikant kon langdurig en ongestoord klantdata uit de systemen van Telfort plukken.
Lees verder

'Grote webwinkels misleiden met kortingen op adviesprijzen'
Een aantal grote webwinkels misleidt consumenten met kortingen op te hoge adviesprijzen, zegt de Consumentenbond. De kortingen lijken daardoor groter dan ze daadwerkelijk zijn. Onder andere Bol.com, Coolblue en Koopjedeal houden consumenten op deze manier voor het lapje.
Lees verder

Merkle Nederland opent B2B-tak
Merkle Nederland brengt al zijn B2B-expertise bij elkaar onder een dak en opent een zogeheten B2B hub. Daarmee wil het grootzakelijke instanties helpen met digitale transformatie op het vlak van marketing, sales, commerce en service.
Lees verder

Nichebrowser Vivaldi vertaalt webpagina's
De meeste browsers kunnen het al, maar Vivaldi nog niet: Webpagina's vertalen. De browsermaker gaat hiervoor software van het Cypriotische bedrijf Nordicwise gebruiken.
Lees verder

De Ondernemer laat zijn e-mailnieuwsbrief voorlezen
Online uitgave De Ondernemer beschikt sinds vandaag over een 'pratende nieuwsbrief'. De uitgever ervan heeft een text-to-speech-functie toegevoegd.
Lees verder

Thunderbird start samenwerking met versleutelde e-maildienst Mailfence
Het gratis email programma Thunderbird, ooit onderdeel van Mozilla, is een samenwerking aangegaan met versleutelde e-maildienst Mailfence uit België.
Lees verder

KPN wordt naamsponsor van eDivisie
Met het uitbreiden van zijn sponsorcontract verandert KPN per 30 maart de naam van de eDivisie in KPN eDivisie.
Lees verder