donderdag 25 maart 2021

Duurzaamheidsinformatie in check-out van webwinkel werkt

Duurzaamheidsinformatie in check-out van webwinkel werkt
Het verstrekken van informatie over de CO2-impact van bezorgopties bij webwinkels heeft een positieve impact op de bezorgkeuze van consumenten. Dit blijkt uit onderzoek dat in opdracht van Thuiswinkel.org en het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat is uitgevoerd.
Lees verder

Werkplatform Roamler koopt dataverzamelaar Datlinq
Klussenplatform Roamler neemt Datlinq over, een Nederlands bedrijf gespecialiseerd in foodretail data. De bedrijven bundelen de krachten op het gebied van dataverzameling, het creëren van inzichten en crowd-based activaties in winkels.
Lees verder

RDC erkent datalek, maar ontkent hack
ICT-bedrijf RDC is een onderzoek gestart naar een datalek waarbij gegevens van mogelijk miljoenen Nederlandse autobezitters zijn buitgemaakt. Het gaat volgens RDC om verouderde gegevens uit september 2018 tot eind januari 2019.
Lees verder

Hillenaar Outdoor breidt netwerk uit in Limburg
Hillenaar Outdoor breidt wederom het netwerk van Digitale Reclamemasten uit. Dit keer met een mast langs de A2 bij Maastricht. Per week passeren meer dan 350.000 mensen deze Digitale Reclamemast.
Lees verder

Emerce Retail: denk Europees op marktplaatsen
Elke retailer moet grondig nadenken over de rol die marktplaatsen spelen of zou moeten spelen in hun verkoopstrategie. In een tafelgesprek bij Emerce Retail hoor je de ervaringen van Philips en Dorel Juvenile, het bedrijf achter Maxi-Cosi. Vanaf vandaag zijn alle presentaties van Emerce Retail online te bekijken.
Lees verder

Papierdistributeur Antalis start webshop voor de zakelijke markt
Antalis, distributeur van papier, visuele communicatieoplossingen en verpakkingsproducten, lanceert een webshop voor de zakelijke markt in de Benelux. De webshop is beschikbaar voor zowel bestaande als nieuwe klanten.
Lees verder

MediaMonks doet Canadese overname
De contenttak van S4 Capital, het Nederlandse MediaMonks, versterkt zijn internationale positie de overname van Jam3 uit Toronto.
Lees verder

ING zet in op digitalisering, weer kantoren dicht
ING Nederland past opnieuw haar fysieke netwerk aan. De bank zal tot en met 1 juli 2022 het aantal ING-servicepunten […]
Lees verder

NLO biedt inzicht in streaming data van live radio
De totale online beluistering in Nederland bedraagt gemiddeld 29,6 miljoen uren luistertijd per week. Gemiddeld genomen zijn er ruim 176.000 streams tegelijkertijd actief.
Lees verder