Doorgaan naar hoofdcontent

Twijfels over haalbaarheid zomerse MWC

Twijfels over haalbaarheid zomerse MWC
Een jaar geleden was het Mobile World Congress in Barcelona de eerste grote techbeurs die (op het laatste moment) werd geannuleerd vanwege corona. Daarop plande de organisatie de eerstvolgende editie voor zomer 2021. De fysieke variant daarvan lijkt nu ook in gevaar te komen.
Lees verder

Dept doet Britse overname
Digitaal bureau Dept koopt met Byte uit Londen een specialist in marketingtechnologie en 150 medewerkers op locatie.
Lees verder

Markt voor online kansspelen in Nederland gegroeid
De markt voor online kansspelen in Nederland is in de afgelopen jaren gegroeid, ook al was het aanbieden van online kansspelen illegaal. Dat staat in het rapport Omvang online kansspelmarkten van de Kasspelautoriteit.
Lees verder

'Zalando zint op beautyshop Flaconi '
Zalando zou de online beautyshop Flaconi voor honderden miljoenen euro's willen overnemen van mediabedrijf ProSiebenSat.1.
Lees verder

Ook hedgefondsen profiteerden van speculatie GameStop
Een handvol kleine hedgefondsen blijkt te hebben geprofiteerd van de scherpe koersstijging van de aandelen van GameStop. Het verhaal was steeds dat hedgefondsen 'miljarden' hadden verloren.
Lees verder

Inkoopplatform Orderchamp groeit naar 25.000 retailers
Orderchamp, een online marktplaats voor merken en retailers, is vorig jaar met twintigduizend aangesloten retailers gegroeid tot nu 25.000 partijen. Het Nederlandse bedrijf treft voorbereidingen voor expansie naar Groot-Brittaniƫ.
Lees verder

DDMA formuleert uitgangspunten voor het gebruik van data
Branchevereniging DDMA heeft samen met de Argumentenfabriek en een groep koplopers uit de data-driven marketingsector, werkzaam bij onder meer VodafoneZiggo, KLM en Rabobank, de Uitgangspuntenkaart voor Datagebruik ontwikkeld.
Lees verder

IFFR: 130.000 digitale bezoekers
Het International Film Festival Rotterdam verwerkte begin februari 130.000 digitale bezoekers.
Lees verder

Trustpilot haalt 2,2 miljoen nepberichten weg
Trustpilot heeft vorig jaar 2,2 miljoen nepbeoordelingen van het platform gehaald. Daarvan zijn er 1.549.683 automatisch verwijderd met behulp van geautomatiseerde fraudedetectiesoftware en 659.547 handmatig.
Lees verder