Doorgaan naar hoofdcontent

Softbank stapt in bij Zweeds communicatieplatform Sinch

Softbank stapt in bij Zweeds communicatieplatform Sinch
De Japanse investeerder Softbank neemt voor 570 miljoen euro een belang van tien procent in Sinch. De Zweden bouwden een digitaal omnichannel communicatieplatform voor merken, fabrikanten, winkels en andere dienstverleners.
Lees verder

DDMA: Stijging budget voor chatbots, online video, e-mail en mobiele apps
Ten opzichte van vorig jaar is over vrijwel alle kanalen de gepersonaliseerde marketingcommunicatie toegenomen. Dat blijkt uit het tweede deel van het Data-Driven Marketing Onderzoek 2020, waarvoor branchevereniging DDMA 135 Nederlandse organisaties heeft ondervraagd.
Lees verder

België sluit meer namaakwebsites
De Economische Inspectie en de douane in België heeft afgelopen jaar 1.016 namaakwebsites afgesloten. Dat is een fractie meer dan in 2019, een jaar waarin de e-commerceactiviteiten nog op redelijk normaal peil lagen.
Lees verder

Seeders opent vestiging in Duitsland
Het online marketing burea Seeders opent volgend jaar een vestiging in Düsseldorf. Het bureau wil Nederlandse en internationale ondernemers helpen die de Duitse markt betreden met SEO, SEA en linkbuilding diensten.
Lees verder

9292-app verkoopt nu tickets voor openbaar vervoer
Gebruikers van de 9292-app kunnen voortaan ook in de iPhone app kaartjes voor trein, bus, tram, metro en veerpont kopen. Dat meldt iCulture.
Lees verder

150 miljoen euro van Europese Investeringsbank voor AI
De Europese Investeringsbank (EIB) maakt 150 miljoen euro vrij om te investeren in kunstmatige intelligentie, zo kondigt de instantie aan op het digitale event Web Summit.
Lees verder

Europa bijna akkoord met Google-overname Fitbit
De Europese Commissie zou volgende week al groen licht kunnen geven voor de overname door Google van Fitbit. Daarbij gelden, volgens bronnen van persbureau Bloomberg, wel speciale voorwaarden.
Lees verder

Nieuwe financiering voor Britse online bank Monzo
De Britse online bank Monzo, met 4,8 miljoen klanten, heeft 60 miljoen pond aan financiering aangetrokken.
Lees verder

ACM start onderzoek naar vrije keuze van betaalapps voor gebruikers in smartphones
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) start een onderzoek naar de toegang voor betaalapps tot NFC communicatie in onder andere smartphones.
Lees verder