Doorgaan naar hoofdcontent

NVPI Interactief gaat zelfstandig verder

NVPI Interactief gaat zelfstandig verder
NVPI Interactief, branchevereniging voor de videogamesindustrie in Nederland, gaat per 1 januari 2021 verder onder de naam Videogames Federatie Nederland – VGFN.
Lees verder

Deutsche Post neemt geen pakketten naar Engeland en Ierland meer aan
Deutsche Post DHL neemt wegens het vastgelopen verkeer tussen Engeland en Ierland geen pakketten meer aan om te vervoeren naar de andere kant van de Noordzee.
Lees verder

NXT Fashion (Miss Etam, Steps) vraagt uitstel van betaling aan voor onderdelen bedrijf
NXT Fashion, de nieuwe eigenaar van de kledingwinkels Miss Etam en Steps, vraagt uitstel van betaling aan voor het distributiecentrum en het shared service center. Door de huidige lockdown, waardoor alle omzet in één keer wegviel, kunnen deze twee bedrijfsonderdelen niet langer aan hun betalingsverplichtingen voldoen.
Lees verder

Pakketvolume PostNL naar 1,7 miljoen per dag, gesprekken over nieuwe afhaalpunten
Het aantal pakketten dat PostNL bezorgt, is gestegen naar 1,7 miljoen per dag. De sluiting van niet-essentiële winkels heeft tot een stijging van de online aankopen geleid, bovenop de hoge volumes van eerdere weken, zo meldt de vervoerder maandag.
Lees verder

DPG Media verkoopt Startpagina, GoeieVraag, SchoolBANK
DPG Media verkoopt de klassieke organische verkeersrekkers Startpagina, GoeieVraag en SchoolBANK. De nieuwe eigenaar is Kompas Publishing van Aart Wallet en Steven Flipse.
Lees verder

'Toch plannen voor zelfrijdende Apple auto'
Apple lijkt zijn plannen voor een eigen auto nog altijd niet te hebben opgegeven. Volgens Reuters wil het bedrijf in 2024 alsnog een autonome auto op de markt brengen.
Lees verder

Thuiswinkel.org: 23% meer online aankopen
De Nederlandse consument deed in het derde kwartaal van 2020 23 procent meer aankopen, maar gaf per aankoop gemiddeld minder uit. De totale omzet steeg daarom met maar vier procent tot 5,7 miljard euro.
Lees verder

ABN AMRO app breekt record
De ABN AMRO app heeft in 2020 voor het eerst de grens doorbroken van 1 miljard inlogmomenten in een kalenderjaar. Gemiddeld logde een klant dit jaar 390 keer in.
Lees verder

Campagne waarschuwt voor dropshipping
Het ministerie van Economische Zaken en Klimaat (EZK) en de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) herstarten de campagne: laatjenietinpakken.nl om veelal jonge ondernemers met 'webshops' te wijzen op hun verantwoordelijkheden en consumenten te waarschuwen.
Lees verder