Doorgaan naar hoofdcontent

John de Mol en Facebook treffen schikking over misleidende bitcoinadvertenties

John de Mol en Facebook treffen schikking over misleidende bitcoinadvertenties
John de Mol en Facebook hebben een minnelijke regeling getroffen in hun geschil over de misleidende bitcoinadvertenties op Facebook, met de naam of beeltenis van John de Mol.
Lees verder

Amerikaans bedrijf krijgt toestemming voor autonome leveringen
Het Amerikaanse Nuro is het eerste bedrijf dat van het California Department of Motor Vehicles (DMV) zelfrijdende diensten mag lanceren in de staat.
Lees verder

Beslist.nl stopt met display
Beslist.nl stopt per 1 januari met display uitingen op zijn Nederlandse en Belgische site. Men wil zich concentreren de verdere uitrol van Smart Bidding, waarbij Beslist voor elke webshop zijn gewenste ROAS (Return On Advertising Spend) wil verwezenlijken.
Lees verder

2020: Afhalen geen oplossing voor horeca
Het was een zwart jaar voor horeca-ondernemers, en vooral restaurants. Het geschatte omzetverlies van 40 procent over 2020 betekent dat de sector (inclusief hotels) bijna 10 miljard euro omzet misloopt.
Lees verder

Glasvezel De Wolden naar Rendo Fiber
Glasvezel De Wolden komt volledig in handen van Rendo Fiber in Meppel. Dat meldt het Dagblad van het Noorden. Ook de gemeente De Wolden verkoopt haar aandelen aan het netwerkbedrijf.
Lees verder

3,4 miljard euro via Tikkies in 2020
Er is in 2020 voor 3,4 miljard euro aan Tikkies betaald, 800 miljoen euro méér dan in 2019. Alles bij elkaar opgeteld, is er sinds de lancering van de betaalapp al zo'n 7,8 miljard euro afgetikt, zo blijkt uit gegegevens die initiatiefnemer ABN vanochtend bekend heeft gemaakt.
Lees verder

Bijna veertig procent van de websites draait op WordPress
Bijna veertig procent van de websites wereldwijd maakt gebruik van het contentmanagementsysteem (CMS) WordPress. Het aantal sites met WordPress steeg afgelopen jaar met 4,1 procentpunt, zo blijkt uit cijfers van onderzoeksbureau W3Techs.
Lees verder

2020: Het einde van 3rd party cookies
Het laatste jaar van het cookie als reclamemiddel staat voor de deur. Techbedrijven wijzen het dan toch eindelijk naar de uitgang. Dat besef drong in 2020 door tot de reclame- en mediawereld.
Lees verder

'Vraag naar online boodschappen hangt samen met aantal ziekenhuisopnamen'
De toegenomen vraag naar online boodschappen hangt in Nederland vooral samen met het lokale aantal ziekenhuisopnamen, zo blijkt uit een analyse van data van de online-supermarkt Picnic door Rabobank.
Lees verder