Doorgaan naar hoofdcontent

Emerce Conversion: ‘Traditionele aankoopfunnel bestaat niet meer’

Emerce Conversion: 'Traditionele aankoopfunnel bestaat niet meer'
Gevestigde opvattingen over winkelen gelden op internet en zeker op mobiele apparaten niet meer. De funnel van bewustzijn, via behoefte naar klantentrouw is veranderd in een, op het oog, chaotisch aankoopproces.
Lees verder

Mediahuis mag dagbladen in Noord-Nederland overnemen
Mediahuis mag NDC mediagroep (NDC) overnemen. Dat heeft de Autoriteit Consument & Markt (ACM) besloten. NDC is een relatief kleine speler op de dagbladenmarkt. De overname heeft geen gevolgen voor lezers en zal geen negatieve gevolgen hebben op de prijs, kwaliteit en innovatie in de sector.
Lees verder

Nieuwe samenwerking Dille & Kamille en Adeptiv
Dille & Kamille heeft Adeptiv agency's Searchresult en Yourzine gevraagd structureel te helpen bij het optimaliseren van de digitale kanalen en bij het versnellen van de online groei in Nederland, België en Frankrijk.
Lees verder

Nu ook Apple Pay beschikbaar voor de ING Creditcard
Vanaf vandaag kunnen ING-klanten naast de ING Betaalpas ook met hun ING Creditcard betalen via Apple Pay.
Lees verder

Blauw Gras aan de slag voor de Hartstichting
Blauw Gras is voortaan verantwoordelijk voor de digitale campagnes van de Hartstichting.
Lees verder

ACM: aanscherping regels om gelijk speelveld betaalmarkt te behouden
Big Techbedrijven, waaronder Apple, Facebook, Amazon of Ant Group (Alibaba), moeten ervoor zorgen dat hun platform of apparaat geschikt is voor verschillende aanbieders van betaaldiensten. Dat zegt toezichthouder ACM.
Lees verder

Bright Circle en Bluro gaan fuseren
Online marketingbureau Bright Circle en marketingcommunicatiebureau Bluro gaan per 1 januari 2021 samen verder onder de naam Yeps!
Lees verder

Emerce Conversion: 'Maak van CRO center of excellence'
CRO teams moeten binnen organisaties veel meer een center of excellence worden die marketing en productteams van de juiste informatie en tools voorzien. Dat zegt online rendement consultant Ton Wesseling van Online Dialoguie op Emerce Conversion.
Lees verder

Emerce Conversion: hoe Univé eindelijk zijn klanten herkende
De markt voor autoverzekeringen is moordend. Dat merkte ook Univé. De verzekeraar moest voor zoekadvertenties zo'n 20 tot 80 euro per klik betalen, terwijl men geen groot marketingsbudget had. Storm Digital zorgde voor een 34 procent hogere conversie, zo vertellen Daniël Meijering en Wouter Sportel op Emerce Conversion.
Lees verder