Doorgaan naar hoofdcontent

Packaly breidt uit naar vier nieuwe steden

Packaly breidt uit naar vier nieuwe steden
Last mile-bezorgspeciast Packaly uit Utrecht breidt uit naar vier nieuwe steden. Per deze maand is het ook actief in Amstelveen, Tilburg, Maastricht en Amersfoort.
Lees verder

Apple test Express winkel
Apple test momenteel een eerste Express winkel in het Californische Burlingame voor het ophalen van bestellingen.
Lees verder

Nieuwe country manager Benelux voor Criteo
Advertentieplatform Criteo stelt Tijmen Willems aan als country manager Benelux. Het wordt zijn taak om adverterend Nederland op de hoogte te houden over de transformatie die zijn werkgever nu doorloopt.
Lees verder

Test begonnen met 'corona gateway'
Zes Europese landen zijn een test gestart met een zogeheten gateway waarmee verschillende nationale corona-apps van de landen kunnen samenwerken.
Lees verder

Greetz bekroond tot DHL Beste Webwinkel 2020
Greetz is de grote winnaar van de Shopping Awards 2020. De cadeauwinkel sleepte gisteren een Shopping Award in de categorie 'Speelgoed en Cadeaus' in de wacht. Ook is de shop uitgeroepen tot DHL Beste Webwinkel 2020.
Lees verder

Nieuwe app Tango leidt naar vrije parkeerplaats
Tango lanceert vandaag samen met de gemeente Haarlemmermeer en Spotten een proef waarbij een parkeerapp in real-time vrije parkeerplaatsen op straatniveau toont. De komende zes maanden kunnen automobilisten die wonen of werken in Hoofddorp of de stad bezoeken de app gratis testen en feedback doorgeven.
Lees verder

Keys-To-Go in nieuwe kleuren
De Keys-To-Go van Logitech s verkrijgbaar in een kleurenpalet met twee gloednieuwe kleuren, Classic Blue en Blush.
Lees verder

Eind september duidelijkheid over vergunning Uber in Londen
Uber krijgt op 28 september te horen of het al dan niet een exploitatievergunning heeft gekregen voor Londen. Vorig jaar weigerde Transport for London (TfL) het bedrijf een nieuwe exploitatievergunning omdat de dienst niet veilig genoeg zou zijn. Uber mocht toen nog enkele maanden blijven rijden in afwachting van het vonnis van de rechter.
Lees verder

Consument wil gepersonaliseerde shopervaring, maar geen techniek
Drie kwart van de consumenten verlangt over vijf jaar een gepersonaliseerde shopervaring. Ondertussen verwacht slechts de helft van de consumenten dat gepersonaliseerde promoties en aanbevelingen tegen die tijd ook daadwerkelijk beschikbaar zijn in het Nederlandse retaillandschap, zo blijkt uit onderzoek van GfK in opdracht van ShoppingTomorrow.
Lees verder