maandag 7 september 2020

On demand dance-platform gestart

On demand dance-platform gestart
We Own The Night TV is een onlinedienst voor liefhebbers van elektronische muziek gestart. Het online platform, dat de naam We Own The Night TV – On Demand draagt, biedt een ruim assortiment aan dj-sets van onder anderen Tony Junior, Paul Elstak, The Partysquad en Blasterjaxx.
Lees verder

Episerver betaalt honderden miljoenen voor Optimizely
"De grootste transformatie van ons bedrijf", zegt directeur Alex Atzberger van Episerver over wat Optimizely voor zijn bedrijf gaat betekenen.
Lees verder

MKB: Helder advies Gezondheidsraad over 5G
Ondernemersorganisaties MKB-Nederland en VNO-NCW hebben in een brief bij staatsecretaris Keijzer gepleit voor verdere uitrol van 5G. Zij reageren hiermee op een onderzoek van de Gezondheidsraad, die eerder deze week concludeerde dat de elektromagnetische velden in 5G veilig zijn voor de bevolking.
Lees verder

Alternatief voor Privacy Shield nog lang niet in zicht
Europa en Amerika slagen er niet in om op korte termijn een alternatieve structuur te vinden voor het door de rechter verworpen Privacy Shield. "Geen quick fix", aldus eurocommissaris Didier Reynders.
Lees verder

Oud-werknemers Essential starten nieuw techbedrijf
De Essential smartphone werd een flop en het bedrijf van Android bedenker Andy Rubin is niet meer, maar er lijkt een vervolg te komen: oud-werknemers hebben een nieuw bedrijf opgericht onder leiding van Jason Keats, hoofd R&D. Naam: OSOM Products.
Lees verder

Infographic: Galaxy Fold 2
De vouwbare smartphone is commercieel gezien tot nu toe geen succes te noemen, maar Samsung blijft erin geloven en presenteerde afgelopen week de opvolger van de Galaxy Fold. De nieuwe versie is in elk geval met 1999 euro ongeveer 100 euro goedkoper dan de originele Fold.
Lees verder

Marco de Ruiter (The Walt Disney Company): 'Disney+ is geen Netflix-killer'
Radicale stappen trekken de aandacht. En zo beland je onbedoeld in wat nu heet een streamingoorlog. Maar er is ruimte voor meerdere platformen, meent Marco de Ruiter, Country Manager en Head of Media Benelux bij The Walt Disney Company. "De markt is bevangen door een fear of missing out."
Lees verder

1,5 miljoen Europese subsidie voor onderzoek naar digitaal welbevinden
Mariek Vanden Abeele, verbonden aan de Tilburg School of Humanities and Digital Sciences, heeft een Europese subsidie van 1,5 miljoen euro gekregen voor haar onderzoek naar 'digitaal welbevinden'.
Lees verder

IFA: 'Black Friday kan tegenvallen door corona'
Het koopjesfeest Black Friday eind november zou wel eens kunnen tegenvallen als gevolg van de uitgaven die consumenten tijdens de coronamaanden hebben gedaan. Dat vermoeden spraken GfK analisten uit tijdens retailsessies op IFA in Berlijn.
Lees verder