Doorgaan naar hoofdcontent

Amazon start eigen cloudgamingdienst

Amazon start eigen cloudgamingdienst
Amazon heeft een eigen cloudgamingdienst onder de naam Luna aangekondigd, voorlopig alleen voor de Amerikaanse markt. Het bedrijf levert er een een controller met Alexa-ondersteuning bij.
Lees verder

Emerce trekt nieuw kapitaal aan, aandeelhouder Axivate stapt uit
Emerce trekt nieuw kapitaal aan met behulp van tien internetondernemers om de transitie naar een online videoplatform te realiseren. Zij ondersteunen de verdere ontwikkeling naar een voornamelijk digitaal portfolio. Over het bedrag worden geen nadere mededelingen gedaan.
Lees verder

Superversie Surface Hub kost 22.000 dollar
Vanaf januari 2021 zal een 85 inch-versie van de Surface Hub 2S verkrijgbaar zijn voor maar liefst 22.000 dollar. Er was al eens een 50 inch versie verschenen.
Lees verder

DMEXCO: 'Privacy noopt tot nieuwe verdienmodellen uitgevers'
Uitgevers moeten weer op zoek naar andere, duurzame verdienmodellen voor hun online activiteiten. Adverteren is met het verdwijnen van de 3rd party cookies niet meer effectief.
Lees verder

Emerce magazine #179 is uit, lees hem gratis
Het vandaag verschenen oktobernummer van Emerce magazine is – naast de gebruikelijke fysieke distributie – kosteloos te lezen als digitale variant.
Lees verder

ByteDance vraagt exportvergunning aan voor TikTok
ByteDance, moederbedrijf van TikTok, heeft in China een aanvraag voor een tech-exportvergunning ingediend, zodat de gedeeltelijke verkoop aan Oracle en Walmart gerealiseerd kan worden.
Lees verder

Google stopt met betaalde extensies via de Chrome Web Store
Ontwikkelaars die willen verdienen aan Chrome extensies moeten uitwijken naar een andere betaalmethode. Deze extensies kunnen niet meer via Google zelf worden afgerekend.
Lees verder

Picnic wil expansie naar Engeland en Frankrijk
Online supermarkt Picnic wil uitbreiden naar Engeland en Frankrijk en geeft het idee dat die landen niet de laatste nieuwe gebieden zijn.
Lees verder

Gamesector de gebeten hond bij cyberaanvallen
De gaming-industrie lijkt het favoriete doelwit bij cyberaanvallen. Tussen juli 2018 en juni 2020 signaleerde Akamai ruim 10 miljard aanvallen op webapplicaties bij klanten van het bedrijf. De gaming-industrie werd 152 miljoen keer aangevallen.
Lees verder