Doorgaan naar hoofdcontent

Stocard begint certificeringsprogramma bureaus

Stocard begint certificeringsprogramma bureaus
Stocard is in Nederland begonnen met een certificeringsprogramma voor marketingbureaus die de reclamedienst van de loyalty- en betaalapp professioneel willen gebruiken.
Lees verder

Erasmus Universiteit Rotterdam bouwt eerste virtuele campus in Minecraft
De Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR) heeft haar campus Woudestein nagemaakt in Minecraft om studenten en personeel een gevoel van gemeenschap te bieden tijdens de Covid-19 crisis.
Lees verder

Heineken over AI: 'Dicht gat tussen tech en business'
'Vertalers' noemt Heineken ze, de mensen die het gat tussen business en technologie vullen waar het om kunstmatige intelligentie gaat. Projecten werken met support van de CFO en CEO.
Lees verder

Europese Commissie begint onderzoek naar marktmachten Internet of Things
Met een volgend onderzoek zoomt eurocommissaris Margarethe Vestager van Mededinging in op techreuzen als Amazon en Google die als een inktvis hun techtentakels om de EU-burger slaan. Het nieuw aangekondigde onderzoek richt zich op IoT-diensten voor de consumentenmarkt.
Lees verder

Spotify breidt uit naar Oost-Europa
Spotify breidt uit naar 13 extra landen. Sinds deze week is de dienst ook beschikbaar in Albanië, Wit-Rusland, Bosnië en Herzegovina, Kroatië, Kazachstan, Kosovo, Moldavië, Montenegro, Noord-Macedonië, Rusland, Servië, Slovenië en Oekraïne.
Lees verder

E-commerce in VS stijgt flink, maar prijzen gaan omhoog
Nu sommige Amerikaanse staten weer in lockdown gaan, stijgt e-commerce fors, volgens recent onderzoek van Adobe Analytics. De totale online omzet in de VS in juni bedroeg 73,2 miljard tegen 41,5 miljard een jaar eerder.
Lees verder

Prijs smartphone steeds belangrijker bij keuze consument
De prijs van een toestel is de afgelopen vier jaar steeds belangrijker geworden bij de keuze voor een smartphone. De helft van de Nederlanders noemt dit als belangrijkste reden om voor een bepaald toestel te kiezen. Dat blijkt uit onderzoek van Telecompaper naar de belangrijkste redenen waarom consumenten voor een bepaald toestel kiezen.
Lees verder

Browsermaker Opera wil Litouwse Fjord Bank kopen
Browsermaker Opera breidt zijn portfolio op het gebied van financiële diensten uit. Nadat begin dit jaar al de fintech PocoSys was gekocht, staat nu de overname van de Litouwse Fjord Bank op het programma. Opera bezit al 10 procent van het bedrijf en wil de rest nu ook inlijven.
Lees verder

Doorlooptijd mediaplannen VS korter door pandemie
De gemiddelde doorlooptijd voor mediaplannen in de VS is bijna gehalveerd sinds de COVID-19 uitbraak. Adverteerders plannen campagnes in voor iets meer dan twee maanden. Dat was voor de pandemie ruim vier maanden.
Lees verder