woensdag 1 juli 2020

Sprout: Nieuwe coronasteun voor mkb; Netflix-serie over Nederlandse sekslijn-ondernemers

Nieuwe coronasteun voor mkb; Netflix-serie over Nederlandse sekslijn-ondernemers
Ondernemersnieuws: nog eens 1,4 miljard euro coronasteun voor bedrijven, Nederlandse sekslijn-ondernemers trekken aandacht Netflix en Nederlandse adverteerders willen met Facebook praten.
Lees verder

Stupide Franse reclamewaakhond verbiedt Vanmoof-reclame die auto's basht
Incroyable: de Franse reclamewaakhond ARPP heeft een tv-reclame van de Nederlandse fietsenmaker VanMoof verboden. 'Dit laat zien hoe machtig de auto-industrie is', reageert medeoprichter Taco Carlier. 
Lees verder

Frankrijk wil NIET dat je deze VanMoof-reclame te zien krijgt
Incroyable: de Franse reclamewaakhond ARPP heeft een tv-reclame van de Nederlandse fietsenmaker VanMoof verboden. 'Dit laat zien hoe machtig de auto-industrie is', reageert medeoprichter Taco Carlier. 
Lees verder

Deze 6 Nederlandse impact-startups zijn in de race voor een miljoen euro prijzengeld
In de Postcode Loterij Green Challenge, een jaarlijkse wedstrijd waar in totaal 1 miljoen euro wordt verdeeld, maken dit jaar zes groene startups uit Nederland kans op een plek in de finale. 
Lees verder

Door corona getroffen reissite Vakanties.nl neemt Zoover over
Reissite Vakantie.nl neemt de Nederlandse website voor vakantiebeoordelingen Zoover over van zijn Duitse eigenaar. Met beide bedrijven gaat het door de coronacrisis niet erg goed. 'We verenigen onze krachten om in de toekomst goed verder te kunnen'.
Lees verder

Vakanties.nl neemt Zoover over; Lululemon legt half miljard neer voor spiegelbouwer
Ondernemersnieuws: Vakanties.nl mikt op marktleiderschap na overname, Mirror moet 100 miljoen bijdragen aan Lululemon-omzet en Nederlandse startup wint 1 miljoen in blockchainwedstrijd. 
Lees verder

Vakanties.nl neemt Zoover over; Lululemon legt half miljard neer voor fitness-spiegel
Ondernemersnieuws: Vakanties.nl mikt op marktleiderschap na overname, Mirror moet 100 miljoen bijdragen aan Lululemon-omzet en Nederlandse startup wint 1 miljoen in blockchainwedstrijd. 
Lees verder

Hoe je verliesangst gebruikt om een onderhandeling naar jouw hand zetten
Leg niet alleen nadruk op de voordelen van je product, maar benoem ook de risico's die eeh klant loopt als hij jouw product of dienst niet afneemt. Dat is een van de belangrijkste tips die George van Houtem ondernemers geeft in zijn nieuwe boek over onderhandelen.
Lees verder