dinsdag 7 juli 2020

Sprout: Kijk, die Belgen delen wél AVG-boetes uit waar je wat aan hebt

Kijk, die Belgen delen wél AVG-boetes uit waar je wat aan hebt
10.000 euro boete na één klacht over een marketingmail? De Belgen laten zien dat je als bedrijf de boel op orde moet hebben, schrijft ICT-jurist Arnoud Engelfriet.
Lees verder

SuitSupply haalt 60 miljoen op; André Rieu luidt noodklok
Ondernemersnieuws: SuitSupply stort tientallen miljoenen bij met staatsgarantie, chatfunctie mag e-mailadres vervangen en Hoekstra en Keijzer willen Nederland fintech-kampioen maken.
Lees verder

Wat doen startups met de Facebook-boycot? 'We hebben ons budget flink teruggeschroefd'
Moet je als progressief groeibedrijf meedoen aan de Facebook-boycot? Of schiet je er je eigen marketing mee in de voet? Sprout stelde de vraag aan ondernemers van Nederlandse startups en scaleups. 'Ik worstel hiermee.'
Lees verder

Dit waren de 10 grootste Nederlandse investeringen van afgelopen kwartaal
Jawel, het kán! Ook al staat de wereld door covid-19 in de brand, toch weten innovatieve groeibedrijven astronomisch hoge bedragen aan financiering op te halen. 
Lees verder

Deze 10 innovatieve bedrijven haalden het afgelopen kwartaal het meeste groeigeld op
Jawel, het kán! Ook al staat de wereld door covid-19 in de brand, toch weten innovatieve groeibedrijven astronomisch hoge bedragen aan financiering op te halen. 
Lees verder

Hoe Adyen na Uber en Spotify de rest van het bedrijfsleven wil aansluiten
Jarenlang sloot Adyen de ene grote klant na de andere aan, maar nu wil de Nederlandse betaaldienst zich meer vastbijten in de laag daaronder. 'We zijn ambitieus en willen ons niet beperken tot de groten der aarde', zegt commercieel directeur Roelant Prins.
Lees verder

16.000 flexwerkers vragen coronasteun aan; Picnic verwacht half miljard omzet
Ondernemersnieuws: 16.000 flexwerkers vragen coronasteun aan, Picnic koerst af op half miljard en KLM ontbeert moreel kompas.
Lees verder

Hoe Adyen na Uber en Spotify de rest van het bedrijfsleven wil aansluiten
Jarenlang sloot Adyen de ene grote klant na de andere aan, maar nu wil de Nederlandse betaaldienst zich meer vastbijten in de laag daaronder. 'We zijn ambitieus en willen ons niet beperken tot de groten der aarde', zegt commercieel directeur Roelant Prins.
Lees verder