Ondernemersnieuws: Ace & Tate breidt uit in Europa dankzij nieuwe investering, Twitter werkt aan betaalde abonnementen en rechter grijpt in bij ruzie tussen huurplatforms.
Brillenmerk Ace & Tate haalt een nieuwe investering op van ruim 14 miljoen euro om dit jaar in totaal zestien nieuwe winkels te kunnen openen. De coronacrisis is 'een pauzemoment, maar geen fundamenteel probleem', zegt oprichter Mark de Lange.
Veel geld aan marketing uitgeven, daar geloofde Taco Carlier nooit zo in. Zijn fietsmerk VanMoof groeide desondanks uit tot een internationaal miljoenenbedrijf. Nu hij echter verder wil groeien, herziet Carlier zijn marketingstrategie.
Gebruik threads. ruim die oude channels op en strooi vooral kwistig met emoji's. Dat zijn een paar van de regels waarmee Spotify zijn ruim 4.000 medewerkers de betere Slack-hygiĆ«ne bijbrengt – op een swingende manier manier natuurljik.
18 Nederlandse internetondernemers financieren een drie jaar durend internationaal onderzoek naar de invloed van medicatie op het verloop van Covid-19. Goed ondernemerschap betekent dat je ook een bijdrage aan de samenleving levert, vinden de (anonieme) geldschieters.
Niet fulltime werken, maar fulltime betrokkenheid zou het uitgangspunt moeten zijn, schrijft Sara Liesker. Zij geeft 4 tips om als parttimer aan de top te komen.
Hoe is het om als Nederlander te ondernemen in Seattle? Martijn van Tilburg richtte er softwarebedrijf 10.000ft op, dat hij vorig jaar verkocht aan het beursgenoteerde bedrijf Smartsheet.