Doorgaan naar hoofdcontent

Solliciteren in emoji-taal via Whatsapp

Solliciteren in emoji-taal via Whatsapp
Restaurantketen Subway lanceert een wervingscampagne waarbij jongeren via WhatsApp in emoji-taal kunnen solliciteren. Met de inzet van deze moderne techniek, in combinatie met een beeldtaal die de doelgroep goed kent, wil Subway de drempel om te solliciteren naar eigen zeggen verlagen.
Lees verder

Inschrijving DDMA Dutch CRO Awards geopend
Vandaag opent de inschrijving voor de jaarlijkse CRO Awards van belangenorganisatie DDMA. Tot donderdag 3 september kunnen specialisten op het gebied van conversie-optimalisatie hun beste cases indienen.
Lees verder

ChannelEngine met koppeling retailers en Zalando
Technologiebedrijf ChannelEngine uit Leiden komt met een nieuwigheid om de voorraden en productinformatie van retailers direct te koppelen aan Zalando. Schoenwinkel Nelson begint hiermee in Nederland en later ook België en Duitsland.
Lees verder

Medewerkers wehkamp voeren druk op voor goed sociaal plan
FNV-leden bij wehkamp hebben het eindbod van hun werkgever voor een sociaal plan unaniem afgewezen. De medewerkers starten een petitie om hun eisen kracht bij te zetten.
Lees verder

Daling van advertentie-inkomsten blijft beperkt
Dagblad NRC lijkt de coronacrisis goed te hebben doorstaan. De daling van advertentie-inkomsten is beperkt gebleven. Volgens de online bereiksmeting […]
Lees verder

'FBI onderzoekt hack Twitter'
De FBI gaat de hack van Twitter onderzoeken, zo melden bronnen aan Reuters. Er zijn sterke aanwijzingen dat er van binnenuit is geopereerd.
Lees verder

Ondanks corona minder harde groei voor Netflix
De koers van het aandeel Netflix daalde zojuist 12 procent na teleurstellende kwartaalcijfers. Ondanks de coronacrisis groeide het aantal nieuwe gebruikers minder hard dan verwacht. Netflix schrijft dat toe aan de 'initiële shock van corona'.
Lees verder

'Nederlandse investeringen in AI blijven achter'
Het merendeel van de AI-activiteiten in Nederland vindt nog steeds plaats in IT (40 procent), hoewel het gebruik in klantenservicefuncties hier niet ver achterloopt (32 procent).
Lees verder

'Huivering bij investeringen e-commerce'
Bedrijven wereldwijd zijn huiverig om investeringen in e-commercefundamenten te doen, omdat ze niet weten hoe lang het coronavirus blijft rondwaren. Icecat paait potentiële klanten daarom met zijn gratis producten.
Lees verder