Doorgaan naar hoofdcontent

Online omzet ruim 45 procent hoger

Online omzet ruim 45 procent hoger
De online omzet was in juni 45,1 procent hoger dan in dezelfde maand een jaar eerder.Het is de op twee na sterkste omzetstijging sinds de publicatie van de internetverkopen door het CBS in januari 2014. Alleen in april en mei was de groei nog hoger.
Lees verder

Impact corona op Proximus blijft beperkt
Proximus heeft de impact van de COVID-pandemie in het tweede kwartaal binnen de perken weten te houden. Ondanks sluiting van de winkels tot 10 mei ging de verkoop van abonnementen en toestellen gewoon door.
Lees verder

YouTube gaat Formule 1 Nürburgring uitzenden
De Formule 1-race op de Nürburgring van 11 oktober 2020 wordt gratis uitgezonden op YouTube in een aantal EU-landen. Nederland is er daar een van.
Lees verder

AUTO1 Group ontvangt investering van 255 miljoen euro
AUTO1 Group sluit een converteerbare obligatielening af voor een kwart miljard euro. Met het nieuwe geld willen de Duitsers hun consumentenmerk Autohero.com groot gaan maken.
Lees verder

Facebook maakt zich zorgen over streng advertentiebeleid Apple
Facebook maakt zich zorgen over veranderingen in Apples iOS 14 waardoor het bedrijf advertenties minder goed kan afstemmen op voorkeuren van consumenten. Dat vertelde CFO David Wehner van Facebook aan CNBC.
Lees verder

Click&Boat neemt Spaanse rivaal over
Click&Boat neemt de Spaanse branchegenoot Nautal over. Eerder lijfde het Franse bedrijf al twee andere bedrijven in, Océans Evasion en Scansail.
Lees verder

TikTok opent Europees Creator Fund van 58 miljoen euro
TikTok opent een stimuleringsfonds van 58 miljoen euro (70 miljoen dollar) om een selecte groep makers, in jargon: creators, te betalen voor hun werk.
Lees verder

Twitter Fleets nu ook in Nederland
Twitter rolt zijn eigen versie van Stories, genaamd Fleets, nu ook uit naar Nederland. De nieuwe dienst was al wel beschikbaar in Brazilië.
Lees verder

Tweehonderd miljoen dollar voor chatspecialist Kroatië
Het Kroatische bedrijf Infobip haalt met zijn eerste investeringsronde direct tweehonderd miljoen dollar op om zijn dienten voor cloudcommunicatie snel internationaal uit te rollen.
Lees verder