Doorgaan naar hoofdcontent

Winkelomzet weer bijna terug op oude niveau

Winkelomzet weer bijna terug op oude niveau
De omzetcijfers van retailer lijken inmiddels weer aardig naar het 'normale' niveau toe te groeien. De gemiddelde omzet bedroeg de laatste 5 weken 87 procent van de omzet in dezelfde periode vorig jaar. Dat concludeert RetailSonar uit eigen onderzoek.
Lees verder

HEMA maakt allereerste TikTok video
HEMA richt zich voor zijn nieuwe schoolcampagne rond het schoolassortiment op het medium TikTok. Haar allereerste video heeft als titel The Legend Continues.
Lees verder

Centrale bank Braziliƫ houdt betalingen via WhatsApp tegen
Geld versturen via WhatsApp is voorlopig niet toegestaan in Braziliƫ. De Facebook-dochter had het betaalsysteem in het Latijns-Amerikaanse land als eerste willen uitrollen, maar dat gaat nu niet door.
Lees verder

Huispedia bereikt hoogste groei ooit
Huispedia claimt met 2,5 miljoen bezoekers in mei de tweede woningsite van Nederland te zijn, na funda.nl.
Lees verder

Oculus stopt met Oculus Go
Facebook-dochterbedrijf Oculus stopt alweer met de verkoop van de Oculus Go-headset die twee jaar geleden werd uitgebracht. Er komt geen nieuwe versie meer.
Lees verder

Oprichter Fashionchick koopt Uitmetkorting.nl
Fashionchick-oprichter Aart Wallet neemt voor een onbekend bedrag Uitmetkorting.nl van Basebuilder over. Ondanks de momenteel lastige marktomstandigheden vanwege de coronacrisis ziet Wallet voldoende potentie in het 'uitjessegment'.
Lees verder

Intracto breidt uit met digitaal bureau Isaac
Digitaal bureau Isaac uit Eindhoven voegt zich bij Intracto Group, dat actief is op het terrein van strategie, creatie, content, marketing en technologie.
Lees verder

Sonos sluit helft van de kantoren en ontslaat werknemers
Audiofabrikant Sonos heeft fors te lijden onder de economische neergang en gaat wereldwijd zes van de twaalf kantoren sluiten. Ook wordt een substantieel deel van het personeel ontslagen.
Lees verder

Picnic gaat eigen merken verkopen
Picnic gaat producten ontwikkelen en verkopen onder een eigen Picnic-merk. Dat vertelt Picnic-topman Michiel Muller in een interview met vaktitel Distrifood.
Lees verder