Doorgaan naar hoofdcontent

Robot leest nieuwsbulletins NH radio voor

Robot leest nieuwsbulletins NH radio voor
De regionale omroep NH Radio begint een experiment waarbij het zijn nieuwsbulletins niet door een mens maar door een machine laat voorlezen. Geschreven tekst van de redactie wordt in de vroege ochtend automatisch gegenereerd als spraakbrerichten.
Lees verder

Dutch Media Week krijgt hybride opzet
Het mediafestival Dutch Media Week in Hilversum gaat in oktober gewoon door, maar in hybride vorm. Beeld en Geluid stelt zijn gebouw als hoofdlocatie beschikbaar, bovendien komt er een drive-in op het grote parkeerdek op het Media Park.
Lees verder

Vacaturewebsite TalentZ gaat landelijk werken
Vacaturewebsite TalentZ slaat de vleugels uit en gaat landelijk werken. De site werd in september 2019 als stagewebsite gelanceerd door de Alkmaarse webapplicatie-ontwikkelaar Create en richtte zich primair op Noord-Holland.
Lees verder

NPO experimenteert met nieuwe kijkervaring
NPO lanceert NPO Samen. Deze nieuwe functionaliteit van de Nederlandse Publieke Omroep maakt het voor iedereen mogelijk om via NPO […]
Lees verder

NPO begint proef met samen kijken op afstand
NPO Start krijgt op desktops en laptops een nieuwe feature: samen kijken. Mensen kunnen met maximaal vier computers tegelijk naar een archiefvideo kijken en elkaar per webcam zien of chatten.
Lees verder

DI-RECT verkoopt duizenden tickets voor livestream concert
Eigenlijk stonden er twintig concerten op podia in heel Nederland gepland, maar vanwege het coronavirus gingen die niet door bij DI-RECT. De band besloot een online variant op te zetten: een live stream vanuit het Nationale Theater.
Lees verder

Amazon Air koopt twaalf nieuwe vrachtvliegtuigen
Amazon Air heeft nog eens twaalf nieuwe vrachtvliegtuigen aangeschaft, waarmee het totaal op tachtig komt. Het gaat om aangepaste Boeings […]
Lees verder

Winkelstraat.nl breidt uit met vintage mode
Winkelstraat.nl breidt het platform uit met vintage design. Door de groeiende populariteit van duurzaam winkelen, ziet Winkelstraat.nl de vraag naar gebruikte luxe kleding toenemen.
Lees verder

Webton breidt uit met overname Bam Raakt!
Webton heeft creatief en strategisch bureau Bam Raakt! overgenomen. De overname zorgt volgens Webton voor een 'steviger positie' als fullservice digital agency.
Lees verder