Doorgaan naar hoofdcontent

Nederlandse tv markt blijft krimpen

Nederlandse tv markt blijft krimpen
De Nederlandse televisiemarkt blijft krimpen. Het totale aantal abonnees daalde in de eerste drie maanden van dit jaar met 24.000, ofwel 0,6 procent op jaarbasis tot 7,35 miljoen. Dat blijkt uit onderzoek van Telecompaper.
Lees verder

20 miljoen euro groeigeld voor klussenplatform Roamler
Klussenplatform Roamler heeft 20 miljoen euro opgehaald bij Endeit Capital, SmartFin en verzekeraar Achmea. Die laatste doet voor de eerste keer mee.
Lees verder

Online puzzelbedrijf op last van ACM gestopt met sturen onterechte rekeningen
Quiz Atlas moet van toezichthouder ACM per direct stoppen met het sturen van rekeningen en aanmaningen aan consumenten voor ongeldige overeenkomsten voor zijn online puzzeldienst.
Lees verder

Shopware met clouddienst voor beginnende webwinkeliers
Leverancier van webwinkelsoftware Shopware slaat een nieuwe weg in met de lancering van zijn Starter Edition. Behalve dat de Duitsers een nieuwe doelgroep aanspreken, beginnende webwinkeliers, werkt dit product als enige ook vanuit de cloud.
Lees verder

Marktkooplieden maken hun kramen digitaal
Ervaren marktkooplieden zijn het platform Digital Markt gestart dat eind juni in gebruik wordt genomen. Consumenten die graag grasduinen over markten en braderieƫn kunnen hier allerlei aanbiedingen vinden.
Lees verder

Klarna betreedt eindelijk de Belgische markt
Klarna betreedt bijna 10 jaar na de lancering in Nederland nu ook de Belgische markt. Achteraf betalen met Klarna is in Belgiƫ nu ook direct beschikbaar bij grote webwinkels als H&M, A.S. Adventure en Omoda.
Lees verder

Twitter test audiotweets
Twitter is een test met audiotweets begonnen voor iOS gebruikers. Zij zien een camera-icoon in de Twitter-app.
Lees verder

MKB Cyber Campus opent Hacklab in Heerenveen
De MKB Cyber Campus opent op 1 september een derde vestiging van het Hacklab in Heerenveen. Andere Hacklabs zijn gevestigd in Leeuwarden en Sneek. De MKB Cyber Campus werkt hierbij samen met het Friesland College en diverse regionale onderwijsinstellingen.
Lees verder

Apple Watch verliest marktaandeel aan Huawei
Apple Watch heeft marktaandeel verloren aan de Huawei GT 2, zo blijkt uit nieuwe cijfers van Canalys over het eerste kwartaal. Apple verscheepte 5,2 miljoen stuks tegen 6 miljoen een jaar geleden. Het marktaandeel ging van 46,7 naar 36,3 procent.
Lees verder