donderdag 28 mei 2020

Havas Media aan de slag voor datingmerk Meetic

Havas Media aan de slag voor datingmerk Meetic
Havas Media gaat aan de slag voor datingbedrijf Meetic, bekend van merken als Match, Meetic en Lexa.
Lees verder

Betaalverwerker Stripe breidt uit naar Tsjechië, Roemenië, Bulgarije, Cyprus en Malta
Betaalverwerker Stripe lanceert zijn diensten in Tsjechië, Roemenië, Bulgarije, Cyprus en Malta.
Lees verder

'Losgeld betalen verdubbelt kosten van een ransomware-aanval'
De kosten voor herstel na een ransomware-aanval wordt steeds duurder doordat bedrijven losgeld aan criminelen betaalt. Dat blijkt uit onderzoek van online beveiliger Sophos.
Lees verder

Nieuw lectoraat Applied Quantum Computing
Het Centrum Wiskunde & Informatica (CWI) en de Hogeschool van Amsterdam (HvA) richten samen een nieuw bijzonder lectoraat op: Applied Quantum Computing. Dit lectoraat legt een verbinding tussen fundamenteel onderzoek en praktische problemen.
Lees verder

E-scooterbedrijf Etergo naar Ola
Het Indiase Ola Electric neemt het Amsterdamse e-scooterbedrijf Etergo over. Ola neemt Etergo in zijn geheel over, inclusief het voltallige personeel dat bestaat uit 73 mensen.
Lees verder

Forse investering voor mode outlet Otrium
Online mode-outlet Otrium heeft nog eens 24 miljoen euro opgehaald bij investeerders. Het bedrijf van Milan Daniels en Max Klijnstra gaat de investering gebruiken voor verdere internationalisering, techniek en het werven van personeel.
Lees verder

Hogeschool Frankfurt adviseert pakketvervoer per tram
De Hogeschool van Frankfurt adviseert om pakketten in trams te vervoeren in plaats van de metro. Het tramnetwerk telt aanzienlijk meer haltes en heeft geen tunnels.
Lees verder

Bol grote winnaar Best Social Awards
Bol.com kwam is bij de uitreiking van The Best Social Awards vandaag vier keer in de prijzen gevallen, in de categorieën Beste Community Management, Beste Copywriting, Beste Innovatie en Beste Webcare.
Lees verder

Trump tekent decreet over aanpak sociale media
Donald Trump tekent vandaag een decreet over de aanpak van sociale media, nadat Twitter twee van zijn berichten had voorzien van het label voor mogelijk misleidende informatie.
Lees verder