Doorgaan naar hoofdcontent

Belangstelling voor VR taant

Belangstelling voor VR taant
Iets meer dan 700.000 Nederlanders bezitten een VR-bril. Ten opzichte van 2017 is dit een stijging van slechts één procentpunt. Toen hadden iets meer dan 650.000 Nederlanders een VR-bril. Dat blijkt uit de tweede editie van de Smart Media Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder 3600 Nederlanders.
Lees verder

'Verhuur van laptops door het dak, ongeƫvenaard'
"De volumes waarin we computers verhuren zijn een veelvoud hoger dan normaal. De vraag naar apparatuur voor thuiswerken is buitenzinning", vertelt directeur Leon Timmermans van FlexIT. Hij is een van de grootste in- en verkoper van IT-hardware in Europa.
Lees verder

Uitgeverijen stellen digitaal lesmateriaal gratis beschikbaar
Nog deze week kunnen nagenoeg alle scholieren en studenten in het voortgezet onderwijs en middelbaar beroepsonderwijs gratis gebruik maken van digitaal lesmateriaal. Educatieve uitgeverijen besloten dinsdagavond om licenties – als aanvulling op de gebruikte lesmethode – kosteloos beschikbaar te stellen om zo scholen te ondersteunen bij het geven van les op afstand.
Lees verder

Getroffen horeca start campagne rond waardebonnen
De Nederlandse horecabranche heeft het initiatief Help de Horeca in het leven geroepen. Door online een waardebon te kopen, die later verzilverd kan worden, krijgen ondernemers op dit moment toch de broodnodige inkomsten binnen.
Lees verder

Steeds meer Amerikaanse winkels sluiten vrijwillig de deuren
Ook steeds meer Amerikaanse winkels sluiten vrijwillig de deuren vanwege COVID 19. Na Apple volgen onder meer Tommy Hilfiger, Lush Cosmetics, Samsung en Everlane.
Lees verder

Proximus en Orange mogen verder bouwen aan 5G
Proximus en Orange Belgium mogen van de Mededingingsautoriteit verder met de gezamenlijke aanleg van 5G. Tegen hun joint venture had Proximus bezwaar aangetekend.
Lees verder

Fightclub tekent Bolton Adhesives
Het digitale marketingbureau Fightclub uit Breda gaat de online en offline campagnes voeren voor Bolton Adhesives, het bedrijf achter merken als Bison, UHU en Griffon.
Lees verder

Phishing rond coronavirus richt zich nu op thuiswerkers
Cybercriminelen hebben nieuwe slachtoffers op het oog: de onervaren thuiswerkers. In phishingmails worden thuiswerkers aangespoord om de nieuwe bedrijfsprocedures rondom het virus te lezen. Hiervoor moeten zij inloggen op een nagemaakte OneDrive-pagina.
Lees verder

Klantenservice webwinkels vaak overbelast
Webwinkels merken de drukte niet alleen aan het sterk gestegen aantal bestellingen, maar ook aan de klantenservice. Thuiswinkel.org zegt dat zijn leden de drukte moeilijk aankunnen.
Lees verder