donderdag 5 december 2019

Gadero naar de Franstalige markt

Gadero naar de Franstalige markt
Online houthandel Gadero uit Groningen verbreedt zijn activiteiten naar de Franstalige markt. Hiermee gaat het ook hout bezorgen in Walloniƫ, Luxemburg en noordelijke bestemmingen van Frankrijk.
Lees verder

Reddit groter dan Twitter
Het sociale netwerk krijgt in de media nauwelijks aandacht, maar Reddit is veel groter dan gedacht. Het online forum voor het delen van nieuws en opinies meldt 430 miljoen maandelijkse actieve klanten, 30 procent meer dan een jaar geleden.
Lees verder

ProSiebenSat.1 over op AWS voor advertising
Tv-bedrijf ProSiebenSat.1 schakelt de machine learning-mogelijkheden van AWS in om zijn reclamepraktijken op de Duitstalige markt te automatiseren.
Lees verder

Positieve gevoelens hebben de overhand bij appende jongeren
De gevoelens van 14- en 15-jarigen tijdens het posten, scrollen, appen en snappen zijn vaker positief dan negatief. Dit blijkt […]
Lees verder

United Wardrobe breidt uit met baby- en kinderkleding
Het tweedehands modeplatform United Wardrobe start een nieuwe sectie speciaal voor baby- en kinderkleding.
Lees verder

Consultatie veiling 5G gestart
Staatssecretaris Mona Keijzer (EZK) heeft haar plannen voor de veiling van 5G frequenties onthuld. Zij stelt voor om in het voorjaar van 2020 de zogenoemde 700, 1400 en 2100 Megahertz (MHz) frequentiebanden volgens een meerrondenveiling te verdelen. Gedurende de veiling komt vanuit het ministerie van EZK geen informatie beschikbaar over het totaal aantal deelnemers en hun namen.
Lees verder

Omzet Elastic groeit tot over 100 miljoen dollar
Het Nederlandse technologiebedrijf Elastic heeft de omzet in het afgelopen kwartaal met 59 procent zien toenemen tot 101 miljoen dollar.
Lees verder

Julius Minnaar weg bij Dentsu Aegis Network
Julius Minnaar stapt op als CEO bij de Nederlandse tak van Dentsu Aegis Network en draagt zijn taken komende weken over aan Mark van Dijk, momenteel zijn CCO.
Lees verder

'Vijf procent wil binnen jaar af van tv-abonnement'
Kabel- en telecombedrijven kunnen binnen twee jaar tot bijna tien procent van hun tv-abonnees verliezen als het door Telecompaper gemeten sentiment juist is.
Lees verder