maandag 25 november 2019

Black Friday: Nederlander gelooft korting niet, maar koopt toch

Black Friday: Nederlander gelooft korting niet, maar koopt toch
Bijna zeventig procent van de Nederlanders denkt dat de kortingen op Black Friday nep zijn, toch is één op de vijf van plan sowieso iets aan te schaffen op deze dag. Dit blijkt uit onderzoek van strategie- en marketingadviesbureau Simon-Kucher & Partners onder 1000 Nederlanders.
Lees verder

Realme naar de Benelux
De Realme 5, de smartphone van het voormalige dochtermerk van Oppo, komt naar Europa en daarmee ook naar Nederland.
Lees verder

KPN Ventures stapt in Dutch Security TechFund van TIIN Capital
KPN Ventures stapt in Dutch Security TechFund van TIIN Capital
Lees verder

Albert Heijn opent tijdelijke winkel zonder kassa op Schiphol
De digitale winkel van Albert Heijn is voor een testperiode van twee maanden 'geland' op Schiphol en opent vandaag haar deuren. Alle bezoekers van Schiphol kunnen tot eind januari de snelheid en het gemak ervaren van winkelen zonder kassa: het is niet nodig producten te scannen en de betaling gaat automatisch.
Lees verder

Coolblue met pop-up-winkel voor Black Friday
Coolblue opent vandaag in Utrecht zijn eerste pop-up-winkel, speciaal voor het ophalen van bestellingen voor Black Friday.
Lees verder

'Verkoop T-Mobile Nederland weer op de radar'
Deutsche Telekom overweegt opnieuw de verkoop van zijn Nederlandse dochter. Dat schrijft het Duitse zakenblad Manager Magazin. Enkele jaren terug waren er ook al hardnekkige geruchten over een verkoop van T-Mobile Nederland.
Lees verder

DDMA gaat AI-volwassenheid van organisaties testen
DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, introduceert de AI Maturity Test. Hiermee kunnen organisaties kijken hoe volwassen ze zijn op het gebied van kunstmatige intelligentie. Ook ontvangen zij op basis van hun score advies van de experts uit de DDMA Commissie AI.
Lees verder

Hoofd AI verlaat Microsoft
Hoofd AI Harry Shum van Microsoft verlaat het bedrijf na 23 jaar in februari. CTO Kevin Scott neemt zijn taken waar.
Lees verder

Carrefour test betalen met vingerafdruk
Supermarktketen Carrefour wil het betalen met een simpele vingerafdruk mogelijk maken. Eerder dit jaar namen 800 klanten deel aan de eerste fase van het testproject, waarbij de vingerafdruk werd gekoppeld aan de loyaliteitskaart.
Lees verder