woensdag 11 september 2019

Ook misleidende bitcoinadvertenties in Vlaanderen

Ook misleidende bitcoinadvertenties in Vlaanderen
Het fenomeen van bekende landgenoten die zogenaamd bitcoinbeleggingen adviseren beperkt zich niet tot Nederland. Ook Vlaanderen heeft ermee te maken, meldt de VRT.
Lees verder

Jumbo introduceert digitaal loyaliteitsprogramma
Jumbo komt met een digitale bonuskaart, maar gaat dat anders doen dan Albert Heijn. Dat kondigde CFO Ton van Veen dinsdag aan op het congres Food Retail Event in Tiel.
Lees verder

Shopify koopt fulfillment specialist
Shopify heeft voor 450 miljoen dollar 6 River Systems overgenomen, een startup gespecialiseerd in fulfillment automatisering en kunstmatige intelligentie.
Lees verder

Abonnementsdienst Google Play Pass zeer binnenkort beschikbaar
Google gaat zijn eerder aangekondigde abonnementsdienst voor games en apps Play Pass zeer binnenkort beschikbaar stellen, zo laat het bedrijf via Twitter weten.
Lees verder

Dmexco: journalistenplatform WikiTribune opnieuw gelanceerd
Het journalistieke platform WikiTribune wordt eind deze maand opnieuw gelanceerd. Dat vertelde initiatiefnemer Jimmy Wales, medeoprichter van Wikipedia, vandaag op Dmexco, het marketingcongres in Keulen. Hoofdhema van dat congres is 'vertrouwen'.
Lees verder

Nieuwe slogan voor Zalando: Free to be
Zalando start het seizoen met een nieuwe slogan: Zalando. Free to be. De reclamecampagne, met in de hoofdrol influencers als Adwoa Aboah, Alice Hurel, Felicity Hayward, Rain Dove en Leroy Mokgatle, belicht het uitgebreide mode-assortiment en moedigt klanten aan om zichzelf te zijn.
Lees verder

CEO Naspers: 'Voedselbezorging is onze spannendste groeikans'
Marktplaatsen, maaltijdbezorging en online betaaltools voor opkomende markten moeten de groei van Naspers verder stuwen. Dat werd vanochtend duidelijk bij de Amsterdamse beursgang van Prosus, de nieuwe entiteit waarin de investeringen in consumentgerichte activiteiten van het Zuid-Afrikaanse internetbedrijf geplaatst zijn.
Lees verder

'Publieke omroep is een Titanic die in de golven verdwijnt'
De publieke omroep is een Titanic die in de golven verdwijnt. Nederlanders kijken steeds meer on demand, maar de postcodekanjer is weer eens op het Mediapark gevallen, constateerde Martin Bosma (PVV) vanochtend bij de evaluatie van de omroeplannen van minister Slob. Die wil omroepreclame beperken en van Nederland 3 gedeeltelijk een regiozender maken.
Lees verder

E-commerce belangenorganisaties Ecommerce Europe en EMOTA gaan fuseren
Ecommerce Europe en EMOTA gaan fuseren. Jarenlang hebben de twee Europese belangenverenigingen voor webwinkels naast elkaar bestaan. Maar nu de online markt steeds volwassener aan het worden is en digitaal Europa schreeuwt om een gelijk speelveld, faire handhaving en eerlijke concurrentie is de tijd rijp gebleken om de handen in een te slaan, zo schrijft Wijnand Jongen van Thuiswinkel.org.
Lees verder