donderdag 15 augustus 2019

Eigenaar TikTok lanceert Chinese zoekmotor

Eigenaar TikTok lanceert Chinese zoekmotor
ByteDance, eigenaar van de Chinese videoapp TikTok, lanceert een eigen zoekmachine en gaat daarmee de strijd aan met Baidu. In de afgelopen maanden heeft het bedrijf al diverse experts van Google, Baidu en Bing aangetrokken.
Lees verder

Verizon Media verkoopt reclame voor Warner Music op YouTube
Verizon Media is een exclusieve samenwerking aangegaan met Warner Music om de reclameverkoop op de YouTube kanalen van het bedrijf in de Benelux te verzorgen.
Lees verder

Meer winst voor Tencent door gaming en advertenties
Het Chinese Tencent, het bedrijf achter WeChat en Weixin, meldt woensdag beter dan verwachte kwartaalcijfers als gevolg van gestegen inkomsten uit mobiele games en advertenties.
Lees verder

Spotmarkt voor tv en online video naar 354 miljoen euro.
De tv-reclamemarkt in Nederland is in de eerste helft van 2019 uitgekomen op 394 miljoen euro, een stijging van 0,5 procent in vergelijking met de eerste helft van 2018. Dat meldt Screenforce, de marketingorganisatie van Ster, ORN, RTL en BrandDeli en Talpa Network.
Lees verder

Zalando breidt Beauty assortiment uit naar Nederland
Zalando breidt haar Beauty assortiment nu ook uit naar Nederland. Met het assortiment stelt Zalando Nederlandse consumenten in staat om stijlkeuzes af te maken volgens de laatste wereldwijde beautytrends.
Lees verder

Online omzet in juni 17 procent hoger
De online omzet was in juni 16,8 procent hoger dan in dezelfde maand een jaar eerder. Webwinkels hebben 11,6 procent meer omgezet. De online omzet van winkels waarvan de verkoop via het internet een nevenactiviteit is (multi-channelers) groeide met 24,3 procent. Dat meldt het CBS vanochtend.
Lees verder

Slimste koelkast ook in het zwart
De slimste koelkast van Nederland is er nu ook in het zwart. Hierdoor past de Samsung Family Hub volgens de fabrikant zelf nog beter in verschillende interieurs.
Lees verder

Nieuw fonds Peak Capital richt zich op marktplaatsen en platforms
Peak Capital start een vierde fonds van 66 miljoen euro. Met dit fonds worden twintig investeringen beoogd in snelgroeiende Europese marktplaats-, platform- en SaaS-bedrijven.
Lees verder

2500 medewerkers verbeterden digitale producten en diensten Rabo
Afgelopen halfjaar zijn in Utrecht 2500 medewerkers van de Rabobank meegenomen in het programma [email protected] om sneller, betere (digitale) producten en diensten te ontwikkelen voor klanten. Dat maakt de bank vanochtend bekend bij de publicatie van de halfjaarcijfers.
Lees verder