dinsdag 9 juli 2019

Ronald Voorn: 'Waarden zijn een enorme motor van gedrag'

Ronald Voorn: 'Waarden zijn een enorme motor van gedrag'
Podcast Connect #021, met Ronald Voorn, merkstrateeg, wetenschapper en lector in de psychologie en beïnvloeding van consumentengedrag.
Lees verder

Rob Kolkman (Sanoma): 'Met nieuwe verdienmodellen moeten we terug naar groei'
CEO Sanoma Media Netherlands Rob Kolkman en commercieel directeur Kees Wilbrink: 'Ontdekkingstocht samen met adverteerders.'
Lees verder

WK voetbal voor vrouwen bereikt vooral ouderen
De finale trok meer kijkers dan de finale van het WK voetbal in 2018 én er keken veel vrouwen, analyseert Arthur Terpstra van MAGNA.
Lees verder

Bestedingen aan online advertenties naar 50 procent
Zenith verwacht internationaal minste groei online reclame in twintig jaar.
Lees verder

Het communicatievak onderschat enorm dat het aan zijn eigen PR moet werken
Het is ons vak om alles te weten van imago en reputatie, maar ondertussen worden die van Communicatie behoorlijk verwaarloosd.
Lees verder

New York Pizza biedt 'hete bloemkolen' voor introductie bloemkoolbodem
Eerste werk Natwerk na pitch.
Lees verder

Greenpeace plaatst I amazonia-letters op oude I amsterdam-locatie
De letters zijn gemaakt om het massale kappen van het Amazone-regenwoud onder de aandacht te brengen.
Lees verder

Bartho Boer bevorderd tot directeur Communicatie en Corporate Affairs NS
NS reorganiseert Communicatie en kiest voor integrale samenwerking tussen communicatie en stakeholdermanagement.
Lees verder

Micha Commeren, Petra Lubbers en Merlijn van Vliet beginnen nieuw bureau Tom Orrow
Het bureau moet een alternatief worden voor organisaties als Accenture en WPP.
Lees verder

Dagblad Trouw in drie online mini-docu's: 'Voor iedereen met idealen'
De campagne sluit ook aan op de nieuwe digitale vormgeving.
Lees verder

Online campagne met impact, dat doe je zo
Impact maken met online advertenties bij jouw doelgroep, hoe doe je dat?
Lees verder

Wordt de Harry Potter-game net zo'n enorme hit als Pokémon Go?
Alles Augmented #24 🔥Tweewekelijks het laatste nieuws over augmented reality.
Lees verder

Adverteerders besteden bijna twee miljard euro aan digital advertising
Online Ad Spend Study van IAB en Deloitte concludeert dat digitale reclame in Nederland groter blijft dan andere reclamevormen samen.
Lees verder

Nike viert WK-triomf van VS met inspirerende video
Na de winst op de Oranje Leeuwinnen lanceert het sportmerk 'Never Stop Winning' als eerbetoon.
Lees verder

Alfred Levi: 'Effectiviteit is een kortetermijndingetje geworden'
Alfred Levi is voorzitter van de Effie-jury. Hij hoopt dat er dit jaar meer strategische cases worden ingezonden.
Lees verder

De Young Lions competitie, in het hol van de leeuw
Wat gebeurt er in Cannes tijdens de spannendste competitie voor jong creatief talent?
Lees verder

Grootste groei netto mediabestedingen in 5 jaar, online groeit het snelst
De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2018 met 3,2% toegenomen tot €4,53 miljard. Online, tv en out of home stijgen, print daalt.
Lees verder