dinsdag 2 juli 2019

Rik Ruts managing director Business Insider Nederland

Rik Ruts managing director Business Insider Nederland
Hij begint per 1 juli.
Lees verder

Freek Vonk met blonde vriendin in Reaal commercial
Lekker geregeld ook voor je huisdier.
Lees verder

De strategische les van de Oranje Leeuwinnen voor de marketeer
Als een strategie niet snel genoeg succes oplevert, wordt die al snel ingeruild voor paniekvoetbal.
Lees verder

War for talent: social employer branding in drie stappen
Talent is waardevoller dan ooit en de jacht is geopend om die mensen voor je te winnen. Social media voor employer branding
Lees verder

10.000 racefanaten uit hun dak in Ziggo Dome door winst Max Verstappen
Mediamerk scoort met live-viewing van Formule 1-race voor klanten.
Lees verder

SWOCC-onderzoek: 'Geautomatiseerde communicatie zal menselijk contact niet volledig vervangen.'
INTERVIEW Hoe ervaren consumenten geautomatiseerde 1-op-1 communicatie? Dr. Theo Araujo (assistant professor UvA) geeft alle antwoorden.
Lees verder

Tele2 geeft online helden een podium in nieuwe campagne
Deze artiesten hebben hun vaardigheden zichzelf aangeleerd dankzij het internet.
Lees verder

'Het Dutch Creativity Festival moet elke deelnemer 10% creatiever maken'
De Persgroep omarmt de lancering van het Dutch Creativity Festival van ADCN en The Student Hotel.
Lees verder

Leer van legendes
Het nieuwste boek door TBWA topman Jean-Marie Dru 'Thank you for Disrupting'. Download de gratis preview
Lees verder

Viral van de week: Een tv-scherm dat eruit ziet al doorzichtig glas
Social video bureau LifeHunters kiest de viral van de week.
Lees verder

VEA, bvA en PMA in paginagrote advertentie AD: 'Gewone Nederlander betaalt de prijs voor reclamevrije NPO'
Branchepartijen willen nog eens uitleggen waarom schrappen reclame op publieke omroep een slecht idee is.
Lees verder

L'Oréal wil merken Mugler en Azzaro kopen
Mugler en Azzaro, nu eigendom van Clarins Group, zijn voornamelijk parfummerken.
Lees verder

Tim van Aerschot van Ogilvy naar Glasnost, Sandra van der Hoogt naar HollandSpoor
Glasnost groeit naar 25 mensen, HollandSpoor vergroot expertise in crisiscommunicatie en woordvoering.
Lees verder

Boukje Taphoorn (Bol.com): 'Als je continu innoveert, mag je etalage niet achterblijven'
Bol.com voert een restyling van de visuele identiteit door. CMO Boukje Taphoorn: 'Ik zou niet willen spreken van een groots gebaar.'
Lees verder

Nike trekt 'slavernij-sneakers' terug na klacht van Colin Kaepernick
Op de achterkant van de gympen stond de 'Betsy Ross vlag', die in verband wordt gebracht met de tijd van slavernij.
Lees verder

150 artsen sturen alarmerende video over roken aan 150 Kamerleden
Artsen slaan Alarm en Wefilm brengen opvolger van de opzienbarende anti-tabakscampagne met visitekaartjes.
Lees verder

Dit zijn de beste brand activations van juni 2019
De maand dat Corona en IKEA lieten zien dat je met creatieve ideeën de wereld een beetje schoner en mooier kunt maken.
Lees verder

easyJet luidt zomer in met eerste NK Steigerspringen
De vliegtuigmaatschappij springt op deze manier letterlijk de zomer in.
Lees verder

Happn kiest voor All Response Media en begint tv-campagne
Het bureau doet planning, inkoop, optimalisatie en executie van de campagne.
Lees verder

Merken moeten geen onzin verkopen, en daar zijn bureaus ook verantwoordelijk voor
Niet alle merken maken hun mooie beloftes waar. Adviseurs moeten opdrachtgevers challengen met de Sustainable Development Goals van de VN.
Lees verder