vrijdag 14 juni 2019

'Zowel privé als in mijn werk helpt muziek mij om keuzes te maken'

'Zowel privé als in mijn werk helpt muziek mij om keuzes te maken'
Shirley Kind van Adverteerder van het Jaar Staatsloterij was deze week curator van Nils Adriaans' RPOTDFAW*. Haar thema: 'This is my life'.
Lees verder

Vedett drijft de spot met influencers in campagne
Het hippe cultbiertje lanceert zijn eerste influencercampagne met Pepijn Lanen in de hoofdrol.
Lees verder

Volvo test de veiligheid van zijn rijders met virtuele herten en zonlicht
Alles Augmented #22 🔥Tweewekelijks het laatste nieuws over augmented reality.
Lees verder

Oprichters Adjan Kodde en Heini Withagen vertrekken bij Mirabeau
Op 2 januari 2001 startten ze met het succesvolle digitale bureau, per 1 juli zijn ze er niet meer werkzaam.
Lees verder

Deze student helpt dyslectische kinderen met een digitaal spelletje
Desi Bootsman is zelf dyslectisch en maakt een AR-game voor kinderen waarmee ze hun hersenhelften trainen. En dat valt in de prijzen.
Lees verder

Dit vinden consumenten de 5 belangrijkste pijlers van inspiratie
Met welke aspecten van een formule veroveren retailers het hart van de klant?
Lees verder

Viral van de week: Albert Heijn moedigt de Oranje leeuwinnen aan
Social video bureau LifeHunters kiest de viral van de week. Een case die hun inspireerde, deed lachen of aanzette tot denken.
Lees verder

Inzendingen Effie Awards gestart
Werk insturen kan tot en met 3 september.
Lees verder

De overheid dreigt reclame-industrie de nek om te draaien
De overheid moet de industrie juist helpen, bijvoorbeeld in de vorm van een uitdagende briefing.
Lees verder

Floris van Dam naar Sijthoff Media
Van Dam wordt per 15 juni verantwoordelijk voor de opleidingen van de B2B-clusters van de uitgeverij.
Lees verder

Dit zijn alle winnaars van de MOAwards 2019
MeMo2 is voor de tweede keer uitgeroepen tot bureau van het jaar.
Lees verder

Knalpanga, Brexitbeest: het Rijk grote winnaar The Best Social Awards business
Professionals kennen drie prijzen toe aan Rijksoverheid, Sire wint met #Doeslief de award voor beste campagne.
Lees verder

Het echte belang van de Publieke Omroep
De NPO-discussie moet niet gaan over belangetjes van 28 merken over 17 kanaaltjes, maar over slagkracht, één visie en één missie.
Lees verder

Mobiele opbrengsten KPN dalen met dik 3 procent
De marktleider daalt harder dan de markt, maar verliest koppositie niet.
Lees verder

'Content gaat richting voice en hyperpersonalisatie. En dat vraagt om mensen met andere skillsets'
De toekomst van contentmarketing volgens Michael Redbord, general manager 'Service Hub' bij HubSpot.
Lees verder

Clinic: Het vertalen van klantbeloftes naar de praktijk
Hoe vertaal je klantbeloftes naar de praktijk voor een optimale klantbeleving? Ontdek tijdens de clinic bij Beeckestijn Business School!
Lees verder

Contentmanagementbureau Crossphase gaat samenwerking aan met Robocopy
Samenwerking heeft betrekking op het ontwikkelen van gespreksstof, scenario's en dialogen voor voice assistants en chatbots.
Lees verder

Albert Heijn blijft na pitch bij TBWA\Neboko en lanceert AH Studio
TBWA\Neboko gaat de nieuwe marketingcampagnes van Albert Heijn maken. Albert Heijn lanceert tegelijk een nieuwe manier van samenwerken.
Lees verder

La Place opent flagshipstore in historisch pand in Kalverstraat Amsterdam
La Place Kalverstraat is gevestigd in het voormalige V&D warenhuis.
Lees verder

Facebook Watch loopt nog fiks achter op YouTube en karaoke zingen met Instagram
Social content bureau Blauw Gras praat je bij in de #lekkersociaal.
Lees verder

Medeoprichter Simon Aurik vertrekt bij MediaScience
Hij gaat zich oriënteren aan adverteerderszijde.
Lees verder

Ster: 'Plannen publieke omroep kosten minimaal 80 miljoen'
De Ster dringt in een brief aan minister Slob en de voltallige ministerraad aan op uitstel van de plannen. 'De berekeningen kloppen niet.'
Lees verder

Welke Nederlandse campagnes gaan winnen in Cannes?
Dat Dream Crazy van Nike Grand Prix' gaat winnen, is een inkopper. Maar welk Nederlands werk maakt kans? 'In Cannes gelden andere wetten.'
Lees verder

Campagnerapport: Škoda helpt zaterdagse klusser, ASN Bank komt met nieuw diertje
Onderzoeksbureau MeMo² meet wat Nederlandse kijkers vinden van commercials.
Lees verder

Nederlandse bureau 2Basics helpt Amerikaanse bloedbank met werven bloeddonoren
Een partnership met Team Liquid, één van 's-werelds meest populaire esports teams, moet jongeren enthousiast maken om bloed te doneren.
Lees verder