zaterdag 8 juni 2019

Albert Heijn met nieuw commissiemodel voor partners ah.nl

Albert Heijn met nieuw commissiemodel voor partners ah.nl
Albert Heijn wijzigt het commissiemodel binnen zijn Partnerprogramma voor ah.nl. De supermarkt betaalt momenteel sitebeheerders die advertenties plaatsen 30 euro voor een nieuwe B2B klant en 20 euro voor nieuwe B2C klantorders.
Lees verder

Transavia richt investeringstak op
Luchtvaartmaatschappij Transavia richt in de vorm van Ventures een nieuwe tak op om te investeren in kleine, specialistische start-ups en strategische samenwerkingen aan te gaan.
Lees verder

App Google Trips houdt op te bestaan
Google trekt de stekker uit Google Trips. De ondersteuning voor de app wordt in augustus stopgezet. De webversie van de dienst blijft wel bestaan.
Lees verder

fonQ opent duurzaam DC en kantoor in Utrecht
Het nieuwe fonQ distributiecentrum en kantoor is deze week officieel geopend. De online winkel voor alles in en om het huis verhuisde afgelopen maand naar een nieuw duurzaam pand, dat net als hiervoor op bedrijventerrein Lage Weide in Utrecht is gevestigd. Op een kavel van bijna 3,5 hectare en met 30.000 vierkante meter biedt het twee keer meer ruimte dan voorheen.
Lees verder

RTL, Talpa en Persgroep: 'Herijking rol NPO op reclamemarkt stap in goede richting'
RTL Nederland, Talpa Network, De Persgroep en Mediahuis zien de inperking van reclame op tv (tot 20.00 uur) en het afschaffen van reclame in het digitale domein als een juiste stap. Dat laten ze weten in een gezamenlijke verklaring, hoewel het kabinet hierover nog niets naar buiten heeft gebracht.
Lees verder

Joost de Valk weg bij WordPress
Joost de Valk stapt op als 'CMO van Wordpress'. De Nederlander staot na nog geen half jaar op, omdat de organisatie niet gereed is voor de overkoepelende marketingstrategie die De Valk wil helpen neerzetten.
Lees verder

Nieuwe digitale gids voor Heineken Experience
Kiss the Frog, Redrum en M2mobi hebben voor de Heineken Experience een nieuwe digitale gids ontwikkeld: een combinatie van 'spannende visuals en catchy storytelling'.
Lees verder

Infographic: tien verrassende feiten rond LinkedIn
MicrosoftmeldttoenemendeactiviteitopzijnzakelijkenetwerkLinkedIn.Eenaantaltoppublicistenrapporteerttot120procentgroeiinhetaantalvolgersenvooralvideoblijkttewerken.Hetaantalverstuurdeberichtengroeitjaarlijksmet35procent.Meerverrassendecijfersindezeinfographic.
Lees verder

Purpose & tech: de groeiende rol van technologie in betekenisvolle bedrijven
Beter zorgen voor mens en aarde. Steeds meer consumenten willen het en een groeiend aantal bedrijven 'is ermee bezig'. Tegelijkertijd wint ook de toepassing van technologie├źn als kunstmatige intelligentie, machine learning en blockchain terrein. Waarmee er businesskansen ontstaan op het snijvlak van die twee zaken. In welke sectoren zit beweging? En welke pioniers spelen een rol?
Lees verder