donderdag 9 mei 2019

OPPO Reno vanaf vrijdag te koop

OPPO Reno vanaf vrijdag te koop
Vanaf vrijdag is de OPPO Reno in Nederland verkrijgbaar voor een adviesprijs van 499 euro bij T-Mobile, MediaMarkt, Belsimpel, Coolblue en Mobiel.nl. Het toestel zet volgens de Chinese fabrikant de toon op het gebied van techniek en design met onder andere een eye-catching 'pivot rising camera', ook wel haaienvincamera genoemd.
Lees verder

Deutsche Post zet dochterbedrijf Streetscooter in de etalage
Deutsche Post zet zijn dochterbedrijf Streetscooter, bekend van eigen lijn elektrische bezorgauto's, in de etalage.
Lees verder

Tinder draagt bij aan groei Match.com
Tinder draagt significant bij aan de omzet van Match Group, het Amerikaanse bedrijf achter datingmerken Match.com, PlentyOfFish, OkCupid en Hinge.
Lees verder

Amazon bezorgt in auto's van Ford
Amazon gaat niet alleen in garages bezorgen, maar ook in auto's van Ford. De autofabrikant laat weten dat het Amazon Car-programma nu ook geldt voor alle modellen die Ford Connect ondersteunen. Daarmee kan met een code de achterbak worden geopend.
Lees verder

'Meldplicht Airbnb in Amsterdam massaal genegeerd'
Amsterdamse vakantieverhuurders trekken zich weinig aan van de meldplicht die door de gemeente is ingesteld voor Airbnb. Nog geen kwart houdt zich eraan. Boetes worden nauwelijks uitgedeeld.
Lees verder

Vermoedelijk alleen Meastro pinpas bij Apple Pay ING
ING deelt nog geen details over Apple Pay, maar op de Nederlandse Apple Pay pagina die inmiddels live is gezet lijkt een ding al wel duidelijk. De betaaldienst werkt waarschijnlijk alleen met de bankpassen van ING, niet met de credit cards die ING uitgeeft en mogelijk ook niet met de V-Pay passen.
Lees verder

Colruyt Group test thuisbezorgen rond Brussel
Collect&Go, de online boodschappendienst van Colruyt Group, gaat bestellingen aan huis leveren met behulp van duurzame CNG-bestelwagens die op aardgas rijden. Het gaat om een testproject dat tot het najaar in vijf gemeenten nabij Brussel wordt gehouden.
Lees verder

Spotify test interactieve audio-advertenties
Spotify test binnen haar app interactieve audio-advertenties die consumenten kunnen leiden naar een speellijst of podcast. Vooralsnog horen alleen Amerikaanse gebruikers deze advertenties als ze een gratis abonnement hebben.
Lees verder

NPO brengt omroepen, start-ups en techteams bij elkaar
De innovatieve kracht van publieke omroepen samenbrengen én verbinden met techteams en start-ups. Dat is het doel van het nieuwe […]
Lees verder