dinsdag 7 mei 2019

Hoe word je betaald spreker?

Hoe word je betaald spreker?
Het is een magisch beroep; elke dag op het podium om andere mensen te inspireren met jouw verhaal.
Lees verder

Viral van de week: Amstel UK bouwt bruggen met Jeff Bridges
Social video bureau LifeHunters kiest de viral van de week. Een case die hun inspireerde, deed lachen of aanzette tot denken.
Lees verder

Albert Heijn gooit eigen ruit in met harde avocado's in GoT-post
Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media, door The Best Social Media.
Lees verder

'WPG Uitgevers intern verdeeld over verkoop VI en Vrij Nederland'
Digital Enterprises wil ver gaan voor overname Voetbal International en zet bemiddelaar in.
Lees verder

SuperRebel.com is weer voor de wolven gegooid
Wolfram Chain kiest SuperRebel.com als bureau om grote stappen te zetten
Lees verder

Method en de kunst van het om zeep helpen van een merk
Hoe een veelbelovend schoonmaakmerk het eigen verhaal en onderscheidend vermogen uit het oog verloor.
Lees verder

Suepar sluit aan bij Endeavour Group
Met het instappen van het Amsterdamse filmbureau bestaat de groep inmiddels uit elf bedrijven.
Lees verder

Dit zijn de beste brand activatons van april 2019
De maand dat in Sydney een Grave of Thrones-kerkhof verrees en Purina honden verleidde om over billboards te plassen.
Lees verder

March for Our Lives-campagne: kind leert hoe je een schietpartij op school kunt overleven
De groep volwassenen reageert geschokt zodra Kayleigh de kamer betreedt. Ze vertelt hoe je een schietpartij kunt overleven.
Lees verder

vtwonen gaat op grote schaal samenwerken met Pinterest
De samenwerking trapt af met een omvangrijke campagne die vandaag van start gaat.
Lees verder

De 29 Broodzaak-winkels op treinstations gaan verder als Treck
Volledige rebranding. Nieuw merk richt zich op snelheid, service en een nieuw aanbod.
Lees verder

Helene van Santen nieuwe hoofdredacteur Kek Mama
Ze volgt Sara van Gorp op.
Lees verder

iProspect heeft nieuw directieteam
Wouter Moen en Arthur Buring leiden het bureau van Dentsu Aegis Network.
Lees verder

KFC stelt Trix van der Vleuten (ex-Kraft Heinz) aan als Chief Marketing Officer
Van der Vleuten wordt eindverantwoordelijk op marketing voor KFC Northern Europe.
Lees verder

Scheepvaartmuseum wil meer dan vooral een gezinsbestemming zijn
Nieuwe identiteit moet uitdrukking geven aan eeuwenoude band van Nederland met het water.
Lees verder

Van generatie op generatie, Bavaria brengt erfgoed aan de man in campagne
De campagne 'Zo. Al 7 generaties' vertelt over 300 brouwersfamilie. Een echte Swinkels krijgen we echter niet te zien.
Lees verder

Naar Cannes dit jaar? Vijf tips van en voor vakgenoten. Doe er je voordeel mee
Cannes Lions festival tips en adviezen. Hoe haal je het maximale uit je Cannes-bezoek? Wat moet je wel of juist niet doen?
Lees verder

Dit zijn de Gouden Loeki winnaars van het eerste kwartaal 2019
De tien maken kans op de Gouden Loeki 2019.
Lees verder

Kunstmatige intelligentie: een wedloop tussen mens en machine?
De ontwikkeling van kunstmatige intelligentie en automatisering van banen
Lees verder

Harman en Keune kiezen een nieuw bureau
Accountnieuws: GoSpooky en FEL Amsterdam hebben recent pitch gewonnen.
Lees verder

Albert Heijns haalt paprika, wortelen en bananen uit plastic
Het streven is om over dik 5 jaar 25 procent minder plastic te gebruiken. 'En ondertussen statiegeld op kleine flesjes tegenhouden.'
Lees verder