dinsdag 14 mei 2019

Agencies of Amsterdam biedt een overzicht van creatieve bureaus

Agencies of Amsterdam biedt een overzicht van creatieve bureaus
Platform richt zich op starters en studenten. Het bevat een eerste selectie van vijftig creatieve bedrijven, maar wordt uitgebreid.
Lees verder

Klaverblad Verzekeringen kiest MediaCom voor 'volgende stap'
Het bedrijf wil de merkvoorkeur uitbouwen en de online zichtbaarheid vergroten.
Lees verder

New Skool Media verbetert winstgevendheid en ziet kansen voor titels in buitenland
Het bedrijfsresultaat van de uitgever kwam in 2017/2018 uit op 2,5 miljoen, de nettowinst op 1 miljoen.
Lees verder

Congres Instagram en Facebook Marketing: 6 juni in Amsterdam
Wil je meer weten over het zakelijk inzetten van social media? Kom dan naar Congres Instagram & Facebook Marketing, 6 juni in Amsterdam.
Lees verder

Klassieke muziek blijkt beste te werken voor commercials Quooker
'Als je ernaar luistert, lijkt het of er een druppel water uit de kraan valt.'
Lees verder

HEMA kiest Alfred als strategische marcom partner
Het nieuwe bureau gaat per direct aan de slag op basis van het gepresenteerde pitch concept.
Lees verder

Gratis loopbaanadvies voor mediaprofessionals 45-plus, met subsidie SZW
De subsidieregeling maakt onderdeel uit van het actieplan "Perspectief voor vijftigplussers" van SZW
Lees verder

Multichannelers hebben goud in handen, geen garanties
De combinatie succesvolle winkel met webwinkel is moeilijker te realiseren dan mensen denken.
Lees verder

Met data zitten redacties op goud, het kost alleen tijd om het te delven
Van data analyseren voor factchecking tot en met het algoritme van NOS dat zelf nieuwsberichten schrijft over de verkiezingen.
Lees verder

Digitale economie faciliteert onvoldoende in onze behoeften
Hoe win je als merk vertrouwen terug door in te spelen op de verschillende digitale behoeftes?
Lees verder

IFAW wil millennials voor zich winnen en komt met rebranding
Het goede doel lanceert een digitale strategie waarin niet de problemen maar oplossingen centraal staan.
Lees verder

Hebben adverteerders eindelijk de strijd tegen adblockers gewonnen?
Het aantal adblockers groeit minder snel dan voorheen. Wat is er veranderd en waarom is dit een overwinning voor adverteerders?
Lees verder

Voor WPP Nederland begint het nu pas echt
CEO Mark Read en country manager Eric Kramer over hoe WPP vanuit Amsteldok,de nieuwe WPP Campus, de consultancy's wil verslaan.
Lees verder

Big Shots start crowdfundingsactie voor docu 'De Kunst van het Verleiden'
Door de beeldrechten af te kopen wil Big Shots de docu beschikbaar maken voor toekomstige generaties.
Lees verder

Neymar wint merkenrechtzaak
Een Portugees had de naam van de linksbuiten van Paris Saint-Germain in 2012 als merk gedeponeerd.
Lees verder

Nederlander goedkoop af met mobiel abonnement
Italiƫ het goedkoopst, Grieken, Ieren, Portugezen en Spanjaarden relatief gezien duur uit met belminuten en databundels.
Lees verder

Mediadatabase Retriever verrijkt met online bereiksdata uit NOBO
Gebruikers moeten snel inzicht krijgen in bereik en profielen.
Lees verder

Ook Utrecht doet folder in de ban
In navolging van Amsterdam voert de gemeente per 1 januari een ja-ja-sticker in.
Lees verder

De middelvinger van het SP-spotje is bedoeld voor Lilian Marijnissen
Het heeft er alle schijn van dat achter het veelbesproken 'Brusselmans filmpje' van de SP een interne machtsstrijd schuilgaat.
Lees verder

Deze 10 sneakers zijn het populairst in Nederland
Naar welke merken wordt het meest online gezocht? Onderzoek van april 2018 tot en met maart 2019 .
Lees verder

Heineken titelsponsor van Grand Prix Zandvoort
Met de komst van de Formule I naar Nederland, is ook titelsponsor Heineken 'coming home'.
Lees verder