dinsdag 16 april 2019

De strijd om de kijker is steeds meer 'alles of niets'

De strijd om de kijker is steeds meer 'alles of niets'
Tv-exploitanten moeten steeds harder knokken om de daling van kijkcijfers tegen te gaan, concludeert GroupM uit cijfers van Q1 2019.
Lees verder

De Dierenbescherming heeft het 'gefixt'
Een succesvolle campagne én een finaleplaats bij de Ster Gouden Loeki 2018
Lees verder

Bye, bye, Hudson's Bay
Succes kun je niet kopen, zelfs niet met zoveel kapitaal als Hudson's Bay
Lees verder

Vijf stappen die elk bedrijf moet zetten voor optimale customer experience
Een  tevreden klant begint bij jezelf.
Lees verder

Hoe zetten Sanquin, vtwonen & Burgers' Zoo video & visual in?
Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Maar hoe zet je beeld en video in voor jouw organisatie?
Lees verder

Bavaria viert 300-jarig jubileum met nieuw design fles
Ter introductie komt Brabantse familiebrouwerij met campagne: 'Zo. Onze nieuwe fles.'
Lees verder

Nike haakt in op onverwachte comeback van Tiger Woods
Het merk zet zijn 'Dream Crazy'-campagne voort en komt met een video over de carrière van Tiger Woods.
Lees verder

Publieksbeurzen vertonen herstel, vakbeurzen zakken verder weg
Het totaal aantal beurzen ligt op het niveau van 2010, maar de verdeling publieks- en vakbeurzen vertoont opvallende verschuiving.
Lees verder

Digital Brixx verder onder naam Abovo Media
Mediabureau wil grenzen tussen performance en branding, online en offline verbreken.
Lees verder

Samsungs contract verloopt, Sydney Opera House zoekt nieuwe partner
Altijd al commercials op de gevel van het bekendste gebouw van Australië willen projecteren? Dit is je kans: het gebouw zoekt een partner.
Lees verder

Eindhovense tech-bedrijven domineren Nederlandse reputatieranglijst 2019
Philips, ASML op 1 en 2, VDL op 5 in prestigieuze ranking Reputation Institute.
Lees verder

Frekkel loopt weg met goud
"It's a small dog, a small wet dog" met die hint onthulde ADCN voorzitter Mervyn ten Dam de keuze van de ADCN leden voor hun Gouden Lamp
Lees verder

Frekkel loopt weg met goud bij ADCN
"It's a small dog, a small wet dog" met die hint onthulde ADCN voorzitter Mervyn ten Dam de keuze van de ADCN leden voor hun Gouden Lamp
Lees verder

Lebara, Praxis, Peijnenburg en Nikon kiezen een nieuw bureau
Accountnieuws: Natwerk, Lubbers De Jong, Alfred, DDB Unlimited en Dorst & Lesser wonnen recent een pitch.
Lees verder

'Duurzame Nederlander' vooral op zoek naar zonnepanelen, vegan eten en elektrische fietsen
​​​​​​​Dit blijkt uit onderzoek van online marketing platform SEMrush.
Lees verder

NU.nl helpt franchiseformules met de marketing van hun vestigingen
NU.nl heeft speciaal voor franchisers een nieuwe propositie ontwikkeld waarin zij gemakkelijk lokale campagnes kunnen aanmaken
Lees verder

Recma: Mindshare bovenaan, Initiative komt dichterbij
Mediabureaus van Publicis One dalen fors op de ranglijst in Nederland.
Lees verder

Primera compenseert verminderde sigarettenomzet met cadeaukaarten en telecomaccessoires
De keten groeit autonoom met 2 procent en met 4 procent als de 7 nieuwe winkels worden meegeteld.
Lees verder

Grote vraag naar professionals betaalt zich nog niet uit in hogere beloning
ZZP-tarieven stijgen nauwelijks, uitgezonderd marketing, communicatie en sales.
Lees verder

Coca-Cola light wordt Coca-Cola light taste en verbreedt smaakrange
De verpakking wordt vernieuwd en de introductie wordt ondersteund met de nieuwe campagne 'Take it lightly'.
Lees verder

De koningin onder de groente is terug
Maar hoe zorg je ervoor dat de asperge bovenaan het boodschappenlijstje van de Millennial komt te staan?
Lees verder

Onlangs alle problemen bij FC Twente, verlengt Grolsch sponsoring voor 10 jaar
Ook in het komende decade blijft het stadion van de voetbalclub 'De Grolsch Veste' heten.
Lees verder

Kunsthal Rotterdam verrast tramreizigers met buitenaardse wezens
Rotterdammers kunnen ineens een buitenaards wezentje tijdens de rit zien. Zo promoot Kunsthal Rotterdam zijn nieuwe tentoonstelling.
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.