dinsdag 9 april 2019

Chatbot Conference: chatbots toen, nu en straks

Chatbot Conference: chatbots toen, nu en straks
Werkt jouw organisatie al met een virtuele assistent? Kom dan 25 april naar de tweede editie van de Chatbot Conference in Utrecht.
Lees verder

Werving in de publieke sector: SchaalX public heeft het netwerk
Om aan de groeiende vraag naar marketing, communicatie en digitaal talent binnen het publiek domein te voldoen, is er nu SchaalX public
Lees verder

Steek die hamburgers in de fik voor een gratis Whopper
Alles Augmented #17 🔥Tweewekelijks het laatste nieuws over augmented reality.
Lees verder

HEMA opent eigen studio voor in-house contentcreatie
HEMA Studio gaat voor diverse kanalen packshots en modefotografie verzorgen.
Lees verder

Markeert de overname van Droga5 het einde van de creatieve sector "as we know it" ?
Accenture is er blijkbaar achter gekomen dat digital marketing niet het enige antwoord is op de uitdagingen waar de marketeer voor staat.
Lees verder

Markeert de overname van Droga5 het einde van de creatieve industrie "as we know it" ?
Accenture is er blijkbaar achter gekomen dat digital marketing niet het enige antwoord is op de uitdagingen waar de marketeer voor staat.
Lees verder

Sandra Molenaar nieuwe directeur Consumentenbond
Molenaar volgt Bart Combée op, die op 1 februari 2019 de Consumentenbond verliet.
Lees verder

Hoe overleef je als zelfstandig bureau?
In een markt van steeds meer buy & build en consolidatie, hebben zelfstandige bureaus het moeilijk. Maar zo'n markt biedt ook kansen.
Lees verder

Dit zijn de beste brand activatons van maart 2019
De maand dat het toeristisch bureau van de Faeröer de eilandengroep op slot deed en in Rusland een hotel opende voor 24/7-spelletjesgekken.
Lees verder

ProRail staakt omstreden veiligheidscampagne met gescheurde kleren
Het is niet door de kritiek, laat ProRail weten, maar omdat de campagne al veel impact heeft gemaakt op jongeren.
Lees verder

KLM richt organisatie zo in dat het bovenop klantbehoefte zit
Directeur customer experience KLM Mijke van Ballegooijen legt uit hoe KLM transformeerde naar een klantgeoriënteerde organisatie.
Lees verder

Onderzoek over communicatie via chatbots wint 25.000 euro
Strategische Communicatie Challenge 2019 gewonnen door Margot van der Goot, Universiteit van Amsterdam.
Lees verder

Onderzoek Kinetic naar verplaatsingsgedrag geeft nieuwe inzichten OOH
Door de versplintering van concessies door het hele land, zijn alle grote abri-exploitanten nodig voor bereik abri-campagne.
Lees verder

Laat je inspireren door de parels uit het vak!
Ontmoet bevlogen vakgenoten op het Jaarfeest van het jaar en proost op de schitterende winnaars.
Lees verder

Consumentenbond wil Frans voedselkeuzelogo 'Nutri-Score'
De bond roept de overheid op om alle stappen te zetten die nodig zijn om Nutri-Score ook in Nederland in te voeren.
Lees verder

'Racistisch' paaseendje van de markt gehaald door het Britse Waitrose
Het eendje van donkere (pure) chocolade stond als 'Ugly' in de schappen en dat schoot consumenten in het verkeerde keelgat.
Lees verder

Å koda bouwt Kodiaq om tot 'zaterdaghulp materiaalwagen'
Het automerk borduurt voort op 'de zaterdag als communicatieplatform' dat het in 2016 inzette.
Lees verder

Plus verder op emo-lijn met warme band tussen lieve opa en zorgzame kleinzoon
'Goed eten' blijft centraal staan, nu met de boodschap dat je daarmee ook goed voor elkaar zorgt.
Lees verder