zaterdag 13 april 2019

Apple brengt podcastapp naar de webbrowser

Apple brengt podcastapp naar de webbrowser
Een van de drie grote spelers op podcastgebied, Apple, gaat zijn podcastapp ook aanbieden op het web. Daardoor wordt het mogelijk om afzonderlijke episodes af te spelen.
Lees verder

Sneezz wil allergielijders helpen met sensor
De Belgisch-Limburgse start-up Sneezz wil allergielijders helpen bij hun ongemak. Met sensortechnologie kan een app in real time pollen analyseren.
Lees verder

Tinder best verdienende app wereldwijd
https://techcrunch.com/2019/04/11/tinder-becomes-the-top-grossing-non-game-app-in-q1-2019-ending-netflixs-reign/
Lees verder

Adtech-bedrijf Teads opent Nederlands kantoor
De Amerikaanse leverancier van reclametechnologie Teads opent een kantoor in Nederland. SVP Global Operations Fabio Corona tuigt de lokale tak op en werkt daarbij samen met zijn commercieel directeur Michiel van Turnhout.
Lees verder

Google overweegt reclame in Google Maps
Google wil kijken of het advertenties kan verkopen voor Google Maps gezien het enorme bereik. Tot dusverre bleven de commerciƫle activiteiten beperkt tot gesponsorde locaties en advertenties op locatiepagina's.
Lees verder

Hoe kiezen reizigers een hotel uit?
Wat beweegt reizigers ertoe om een bepaald hotel te selecteren? En hoe belangrijk is de merknaam daarbij? Deze vraag heeft Expedia Group onderzocht.
Lees verder

KU Leuven lanceert postgraduaat in Smart Logistics
De KU Leuven lanceert vanaf het komende academiejaar in haar campussen in Kortrijk, Brugge en Gent een nieuw postgraduaat Smart Logistics.
Lees verder

Tesla zet stap richting concurrentie met Uber
Tesla werkt voert twee vernieuwingen door waardoor het in de toekomst kan gaan concurreren met Uber-taxi's.
Lees verder

Infographic: visueel zoeken in de lift
Visueel zoeken zit in de lift, mede dankzij Pinterest, Google en Facebook, die flink hebben geĆÆnvesteerd in beeldherkenning. Toegegeven: niet iedereen gebruikt zijn camera om producten en objecten te laten herkennen, maar dat gebeurt wel steeds vaker. Het team van MDG Advertising licht het fenomeen toe in deze infographic.
Lees verder