dinsdag 12 februari 2019

Qatar Airways en 180 Kingsday nemen je mee naar ‘The World Like Never Before’

Qatar Airways en 180 Kingsday nemen je mee naar 'The World Like Never Before'
Qatar Airways begint het jaar met hun grootste en meest filmische campagne tot nu toe. Geïnspireerd op Hollywood, geproduceerd door talentvo
Lees verder

Unilever test eigen crossmediaonderzoek
Unilever werkt nauw samen met Facebook, Google, Twitter en Kantar Research en wil meer adverteerders polsen.
Lees verder

Walibi, Oatly en Storytel kiezen een nieuw bureau
De Creatieve Directie, PHD en Mediaxplain* hebben een pitch gewonnen.
Lees verder

Jungle Minds lanceert nieuw bureau en meldt eerste opdrachtgever Ministerie van J&V
Jungle.nl gaat invulling geven aan het overheidsprogramma "Startup in Residence".
Lees verder

Webby's jureren: The good, the weird and the ugly
Webby-jurylid Niek Eijsbouts, creatief directeur bij SuperHeroes, deelt met ons de cases die hem dit jaar opvielen.
Lees verder

Klantinteractie vanuit een data perspectief
Data-driven klantinteractie komt steeds meer binnen bereik van de moderne marketeer
Lees verder

Het geslalom van Rabobank met bureaus en campagnes verdient geen hoofdprijs
Adverteerders onderschatten het rendement van consistentie en wederkerigheid in een bureaurelatie.
Lees verder

Adverteerders met bindingsangst falen
Adverteerders onderschatten het rendement van consistentie en wederkerigheid in een bureaurelatie.
Lees verder

Peter van der Vorst nieuwe directeur Content en Marketing bij RTL
Hij wordt eindverantwoordelijk voor alle content op de zenders en digitale consumentenplatformen van RTL, zoals RTL XL en Videoland.
Lees verder

DigitalAudience benoemt Bastiaan Spaans als cco
Spaans komt van Improve Digital, waar hij verantwoordelijk was voor de commerciële activiteiten en internationale groei.
Lees verder

DigitalAudience benoemt Bastiaans Spaans als cco
Spaans komt van Improve Digital, waar hij verantwoordelijk was voor de commerciële activiteiten en internationale groei.
Lees verder

Steeds meer sterren in veiligheidsvideo's, ook Turkish Airlines doet mee
De Turkse luchtvaartmaatschappij schakelt weer Lego-blokjes in om zijn passagiers bij de les te houden.
Lees verder

Addressable tv voor lineair komt weer stap dichterbij met nieuwe tv-standaard
Samenwerking broadcasters en distributeurs leidt tot gemeenschappelijke technische specificatie voor programmasignalering.
Lees verder

Dit is het nieuwe sound logo van Mastercard
Overal waar consumenten wereldwijd contact hebben met Mastercard, horen ze vanaf nu de Mastercard melodie.
Lees verder

Dit is het nieuwe soundlogo van Mastercard
Overal waar consumenten wereldwijd contact hebben met Mastercard, horen ze vanaf nu de Mastercard-melodie.
Lees verder

Ook Picnic lanceert maaltijdbox, en wel onder de naam 'Presto'
De websuper introduceert 'Presto', een maaltijdbox die dagelijks, zonder abonnement te bestellen is.
Lees verder

Bot Talk #5: Replika, mijn nieuwe beste vriend
Mr Koreander voert tweewekelijks een goed botgesprek.
Lees verder

Professionals starten collectief dat ondernemers helpt hun potentieel te benutten
Annelies Engel, Guido van der Meijden, Irene Harte en Stephan Zeijlemaker starten het initiatief 'Be Your Best'.
Lees verder

EDM neemt Human Inference over van Franse eigenaar
Krachtenbundeling in wereld van datakwaliteit.
Lees verder

Viral van de week: John Legend straalt met kind
Mediabedrijf LifeHunters kiest de viral van de week.
Lees verder

Wanda Kingma naar Mensch
Ze wordt als strategy consultant verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van de strategische discipline.
Lees verder

Albert Hema: één winkel waar je zowel Hema- als Albert Heijn-boodschappen kunt doen
Welke rookworst zullen klanten in hun wagentje leggen in de twee pilotwinkels van Albert Heijn en Hema?
Lees verder

Messi en Salah strijden om Pepsi blikje, fans breken zich het hoofd over stunt
In de behind the scenes-beelden is te zien hoe Messi de 'bottle flip' naar een hoger niveau tilt. Echt of nep?
Lees verder

Intertoys vraagt surseance van betaling aan
Het bedrijf zegt te kampen met zware marktomstandigheden. 'Een stevige herstructurering van de organisatie is noodzakelijk.'
Lees verder