dinsdag 12 februari 2019

Peter van der Vorst gaat voortaan over alle (digitale) content van RTL

Peter van der Vorst gaat voortaan over alle (digitale) content van RTL
Peter van der Vorst wordt Directeur Content en Marketing bij RTL. In deze hoedanigheid wordt hij eindverantwoordelijk voor alle vormen van content op de zenders en digitale consumentenplatformen van RTL, zoals RTL XL en Videoland. Onder zijn verantwoordelijkheid valt ook de marketing van de content. Over zijn benoeming werd al gespeculeerd.
Lees verder

UEFA begint eigen streamingkanaal voetbal
De Europese voetbalassociatie UEFA gaat een eigen videostreamingdienst ontwikkelen om live wedstrijden mee uit te zenden. Dat kondigde voorzitter Aleksander Ceferin aan bij zijn herverkiezing eind vorige week.
Lees verder

Voor Vomar even geen e-commerce meer
Supermarkt Vomar keert voorlopig niet terug in e-commerce. Ook is Vomar gestopt met de bezorging van online bestelde boodschappen. In zo'n bezorgdienst moet je heel veel geld investeren, vertelt topman Aart van Haren aan de Volkskrant.
Lees verder

Storyboard lanceert Storyboard Studios
Mediabedrijf Storyboard lanceert Storyboard Studios: Een full service productiehuis dat zich specialiseert in digitale video.
Lees verder

Eigen fysieke winkel voor Raspberry Pi
De Raspberry Pi, het minicomputertje dat tegenwoordig vooral wordt ingezet voor het Internet of Things, heeft zijn eigen fysieke winkel gekregen in de Grand Arcade in het Britse Cambridge.
Lees verder

Bastiaan Spaans nieuwe CCO digitalAudience
digitalAudience stelt Bastiaan Spaans aan als CCO. Hij wordt ook partner bij de leverancier van marketingtechnologie.
Lees verder

Michiel von Meyenfeldt commercieel directeur van fonQ
Michiel von Meyenfeldt is door de raad van commissarissen benoemd tot commercieel directeur van meubelverkoper fonQ. Hij neemt hiermee de rol over van Edith Meijer, die sinds 2018 deze rol binnen fonQ op interim-basis vervulde.
Lees verder

Jumbo gaat in heel Amsterdam bezorgen
Jumbo gaat een dezer dagen boodschappen in heel Amsterdam bezorgen. Kennelijk als reactie op de plannen van Albert Heijn om de aanwezigheid van ah.nl in Amsterdam flink op te voeren. Ook Picnic is hard bezig.
Lees verder

'Algoritmes nemen werk investeerders over'
Het werk van investeerders zal komende jaren sterk veranderen, denkt Arjen Strijker van Fundsup. Events aflopen is ouderwets, algorimtisch deals vinden wordt het nieuwe normaal.
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.