vrijdag 11 januari 2019

Klanten starten petitie voor behoud merknaam Xs4all

Klanten starten petitie voor behoud merknaam Xs4all
Honderden klanten, medewerkers en sympathisanten van de internetprovider Xs4all hebben in een paar uur tijd de petitie getekend om het merk voor de toekomst te bewaren. KPN is van plan het op te heffen als onderdeel van nieuw merkenbeleid.
Lees verder

45,5 miljoen euro verlies voor Picnic in 2017
Picnic International heeft in 2017 een verlies gedraaid van 45,5 miljoen euro. Dat blijkt uit de jaarrekening, waaruit Retail Trends citeert. Een jaar eerder bedroeg het verlies nog 5,8 miljoen euro.
Lees verder

Samsung kondigt volgend vlaggenschip 20 februari aan
Samsung gaat ruim voor het Mobile World Congress, op 20 februari, zijn jongste vlaggenschip Galaxy S10 aankondigen. Dat gebeurt in San Francisco.
Lees verder

Eerste Kamer stemt 5 februari over online gokken
De Eerste Kamer stemt op 5 februari dan toch eindelijk over de verandering van de Wet op de kansspelen (Wok). Als de Senaat daarmee instemt, kunnen binnen- en buitenlandse online casino's vanaf volgende maand bij de Kansspelautoriteit een vergunning aanvragen.
Lees verder

Adblocker Chrome vanaf juli wereldwijd
De adblocker in Chrome zal vanaf 9 juli 2019 wereldwijd gaan werken. Google nam vorig jaar deel aan de Coalition for Better Ads, een organisatie die streeft naar acceptabele online advertenties.
Lees verder

CES 2019: 'wachtwoordsleutel' voor iPhone
Het van oorsprong Zweedse bedrijf Yubico heeft op de CES in Las Vegas een 'wachtwoordsleutel' gedemonstreerd die werkt met een iPhones en iPads.
Lees verder

Xs4All zelf oneens met merkenbeleid KPN
XS4All is het zelf oneens met het besluit van KPN om alle activiteiten van zijn dochterondernemingen onder de vlag van KPN voort te zetten. Dat blijkt uit de formulering op de site: 'Uit alle reacties die we via allerlei kanalen hebben gekregen zien we dat vele klanten ons steun betuigen. Dat waarderen we enorm.'
Lees verder

'Meer huishoudens schrappen tv-abonnement'
Ruim één op de tien huishoudens van Nederlandse twintigers heeft geen traditioneel tv-abonnement. Dat is twee maal zo hoog als […]
Lees verder

Proximus bevestigt ontslagen
Het Belgische telecombedrijf Proximus heeft bevestigd dat 1900 werknemers het bedrijf moeten verlaten. Tegelijk wil Proximus 1250 nieuwe specialisten aanwerven. Daarvan zijn er 750 nodig voor de uitbreiding van de ICT-activiteiten, en nog eens 500 voor 'nieuwe digitale domeinen'.
Lees verder