vrijdag 7 december 2018

Vincent Siegelaar volgt Linda Boks op als commercial director Hearst Netherlands

Vincent Siegelaar volgt Linda Boks op als commercial director Hearst Netherlands
Siegelaar begint per 1 januari.
Lees verder

Commercieel manager Niels van Altena weg bij Ster
Van Altena verschilt met directeur Frank Volmer van visie over de toekomst van Ster.
Lees verder

SuperRebel.com x PFM Underwear. Cover your ass
SuperRebel.com maakt kick-ass campagne PFM Underwear.
Lees verder

Het grote verhaal als tegenwicht tegen data-gedreven marketing
Waar zijn de grote verhalen? En waarom is het belangrijk om die te blijven vertellen?
Lees verder

Yacht verliest aanbesteding Rijk voor inhuur communicatie, Babbage grote winnaar
Na Europese aanbesteding kiest Dienst Publiek en Communicatie voor OnlyHuman, Partners in Communicatie, USG en Babbage Company.
Lees verder

Koffiedik Kijken 2019: de voorspellers zijn bekend
De sprekers voor Koffiedik Kijken 2019, dé nieuwjaarsbijeenkomst voor de marcom-branche van IAA en Adformatie, zijn bekend.
Lees verder

Case: Durex #ProtectYourBanana
Veilige seks is geen sexy onderwerp. Hoe maak je deze boodschap relevant bij een jonge doelgroep?
Lees verder

Dit is de kerstcommercial van Lidl
Het thema van de kerstcampagne van Lidl luidt: 'Ga voor goud'
Lees verder

'Door te investeren in unieke ervaringen verhogen we de waarde van onze producten'
Zeven vragen aan Blake Cahill, internationaal hoofd digitale en sociale marketing bij Philips.
Lees verder

Plus zet dit jaar weer in op 'brok-in-de-keel-Kerstmis'
Iets minder sociaalmaatschappelijk, maar met 'overleden oma' ligt de emotie er weer dik bovenop.
Lees verder

Bol.com daagt bedrijven uit met uitgebreid rijmfestijn op social media
Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Lees verder

Augmented reality vergroot onze skillset en hyperrealistische maquettes
Alles Augmented #9 🔥Tweewekelijks het laatste nieuws over augmented reality. Deze week onder meer: nieuws skills in AR en een virtuele guppy
Lees verder

Kerstcommercial Jumbo: 'We gunnen iedereen dat warme familiemoment samen'
Vorig jaar gooide Jumbo hoge ogen met sprookjesachtige kerstcommercial. Dit jaar ligt het thema 'familie' er nog dikker bovenop.
Lees verder

Albert Heijn stapt af van tearjerker met Kerstmis
De sfeer van de AH-kerstcommercial is dit jaar radicaal anders, waarom afgestapt van de vette emotie?
Lees verder

TMG sluit strategisch partnership met YouTube-bureau 5PM
Door de samenwerking met het Amsterdamse bureau versterkt TMG zich op het gebied van online video.
Lees verder

Geef je werk een schitterende bekroning
Stuur nu je meest briljante werk van 2018 in.
Lees verder

Attack of the Stiff Jean Zombies
In deze aflevering van 180 Stories praten we met het team van de laatste Replay campagne.
Lees verder

Skype gaat live ondertitelen en YouTube-video's worden automatisch afgespeeld
Contentmarketing bureau Blauw Gras praat je bij in de #lekkersociaal!
Lees verder

Ex-Blokker-man wordt general manager AH to go
Rob Heesen gaat AH to go leiden, Philip Padberg (ex-Deliveroo) wordt general manager AH.nl.
Lees verder

De 'unboxing'-trend onthuld: dit kunnen marketeers leren van supriseballen
De L.O.L Suprise al een tijdje razend populair onder kinderen. Hoe is dat zo gekomen en welke marketinglessen kunnen we hieruit trekken?
Lees verder

WPP en Kantar publiceren Brandz: De Nederlandse Top 30 meest waardevolle merken
Shell, Heineken en Booking.com op 1, 2 en 3. 'Nederlandse merken worden gezien als de meest innovatieve van Europa.'
Lees verder

Inspiratie, cases en tips over creatie in outdoor
Hoe creëer je impact met je creatie in outdoor? Dat was de vraag die maandag 3 december centraal stond tijdens de creatieve lunchsessie.
Lees verder

Stem mee voor de Adformatie Person of the Year van 2018
De redactie van Adformatie roept dit jaar één vakgenoot uit tot Adformatie Person of the Year. Nomineer nu de changemaker van het jaar.
Lees verder

Gijs de Bruijn (Selmore) en Jos Govaart (Coopr) treden toe tot bestuur VEA
Bestuur VEA nu compleet. Vereniging meldt 13 nieuwe leden in minder dan een jaar tijd.
Lees verder

Niet uit Engeland maar Zweden: tranentrekkende kerstcommercial van Elkjøp
De Zweedse retailer heeft het kunstje van John Lewis afgekeken en komt met een bijzondere film.
Lees verder

Niet uit Engeland maar Noorwegen: tranentrekkende kerstcommercial van Elkjøp
De Noorse retailer heeft het kunstje van John Lewis afgekeken en komt met een bijzondere film.
Lees verder

Purpose of poen? Waarom het wringt bij Tony's Chocolonely en De Correspondent
Als je écht impact nodig hebt, moet je de grote schaal der dingen opzoeken. Alleen pikt het publiek dat niet altijd.
Lees verder

Ook Keith Weed, de cmo van Unilever, maakt zijn vertrek bekend
Twee weken nadat Paul Polman zijn afscheid aankondigde, laat nu ook de hoogste marketeer weten te vertrekken.
Lees verder

Hart van duizenden KWF-lampionnen op Paleis Soestdijk
Bekende en onbekende Nederlanders branden een persoonlijke lampion voor een dierbare.
Lees verder

Deze Nederlandse PR-cases winnen 6 European Excellence Awards 2018
Uit 23 nominaties. Greenco goed voor twee awards, HvdM wint er drie.
Lees verder

Deze Nederlandse PR-cases winnen 5 European Excellence Awards 2018
Uit 23 nominaties. Campagne rond 6 miljoen gratis tomaten goed voor twee awards.
Lees verder

Deze Nederlandse PR-cases winnen 7 European Excellence Awards 2018
Uit 23 nominaties. Greenco goed voor twee awards, HvdM wint er drie.
Lees verder

TBWA Global Agency of the Year
Adweek, de Amerikaanse Adformatie, bekroont ieder jaar een netwerk als Global Agency of the Year.
Lees verder

Jumbo wederom uitgeroepen tot kerstwinnaar door communicatiestrategen
En wel op een haar na unaniem! Voor Plus is ook waardering, voor Albert Heijn en Lidl minder.
Lees verder

Laura Snapper aan de slag als operational director bij PR-bureau Glasnost
Ze krijgt een belangrijke rol in de uitrol van de bureaustrategie en het in goede banen leiden van de groei van het bureau.
Lees verder

Dit zijn de 10 slechtste slogans van 2018
Zevende keer dat de slechtste slagzin van het jaar wordt gekozen, met opnieuw een aantal pareltjes.
Lees verder

Vuurwerk in plaats van vuurpijlen
Over silo's afbreken en de gehele show in plaats van de afzonderlijke vuurpijlen.
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.