vrijdag 2 november 2018

Timberland heeft groene ambities en stelt duurzame creatieve directeur aan

Timberland heeft groene ambities en stelt duurzame creatieve directeur aan
De Britse ontwerper Christopher Raeburn staat bekend om zijn verantwoorde designs.
Lees verder

Blauw en Usabilla starten samenwerking rondom Voice of the Customer
Wil je de klantbeleving van je organisatie dagelijks bijsturen en als organisatie groeien?
Lees verder

Waarom de Nederlandse supermarkt zoveel fijner is dan de Engelse
Bonusje, het borrelschap, de bierkratjes, snoepschap bij de kassa, stempels en gratis gadgets, en een verse bakker. Fantastisch!
Lees verder

Zalando breidt digital marketing-unit uit en begint reclamebureau Creative.lab
Online retailer belooft one stop shop-oplossing voor modemerken.
Lees verder

Sanoma volgende mediapartij die bureaukorting schrapt
Sanoma stopt per 1 januari 2019 met de mediabureaukorting.
Lees verder

Lodewijk van der Peet verlaat BeyenMeyer
De algemeen directeur kiest voor een freelance bestaan.
Lees verder

De kritische consument blijft vertrouwen op sterke magazine merken
Joyce Nieuwenhuijs (Sanoma) over invloed van vertrouwen in sterke magazinemerken op reclame effecten tijdens Het Grote Marketing Congres.
Lees verder

Wat elke marketeer/ marktonderzoeker moet weten over 'agile' innoveren
3 concrete tips om direct toe te passen
Lees verder

'Stop following the hypes!'
Epica's Creative Circle will be about brands and political correctness. What will opinion makers, like Jacqueline Smit, bring to the table?
Lees verder

United ziet kansen buiten de broadcastsector en neemt Quadia over
Producent van o.a. Boer zoekt Vrouw en Expeditie Robinson gaat zich storten op corporate video's.
Lees verder

Suzanne van Ham gaat van Heineken International naar Burst
Ze moet zorgen voor snellere groei van het digitale bureau.
Lees verder

Beursgenoteerde ondernemingen scoren vette onvoldoende met jaarverslagen
Onderzoek HS Leiden bedeelt de bedrijven met een zeer magere 3,5. 'Ze vertellen veel, maar zeggen weinig', aldus Piet Hein Coebergh.
Lees verder

Jongeren informeren over hun pensioen? Zo probeert pensioenfonds dat
Pensioenfonds Zorg & Welzijn komt met serie die lijkt op 'Jouw Vrouw, Mijn Vrouw' alleen dan voor zorgverleners.
Lees verder

Daniel Sytsma benoemd als Chief Design Officer Isobar EMEA
Sytsma zal deze nieuwe rol combineren met zijn werk als executive Creative Director bij Studio Kraftwerk linked by Isobar.
Lees verder

Weet Yoni eigenlijk zelf waarom ze niet 'Vulva' heet?
Als Yoni echt vastgeroeste patronen wil doorbreken, gaat het de term vulva in plaats van vagina gebruiken.
Lees verder

Talpa Network neemt StukTV over van RTL
Giel de Winter wordt creatief directeur van Talpa Social.
Lees verder

Gratis workshop: zó maak je een contentstrategie
Jij bent als marketeer natuurlijk al bezig met een contentstrategie. Wil je meer resultaat? Schrijf je dan in voor deze workshop!
Lees verder

Linda en Unicef komen met initiatief om een week lang te minderen voor kinderen
De organisaties roepen Nederland op om een week lang te besparen op extraatjes zoals een koffie to go.
Lees verder

'I don't have much sympathy for political correctness'
Epica's Creative Circle will be about brands and political correctness. What will opinion makers like Astrid Prummel bring to the table?
Lees verder

Center Parcs haakt in op herfstweer met 'regenbillboard'
Het billboard verandert zodra er regen tegenaan komt.
Lees verder

Interne communicatie van banken werkt reputatiecrises in de hand
Dubbele boodschap over compliance geeft ruimte voor niet-integer gedrag.
Lees verder

Zilveren Kruis maakt terecht een einde aan slepend ziekenhuisdrama
Jan-Willem Wits heeft alle begrip voor de beslissing en het 'eerlijke verhaal' van de verzekeraar.
Lees verder

Sijthoff Media neemt SpinAwards over
De oprichters van de SpinAwards blijven na de overname door Sijthoff Media vanuit de Raad van Advies bij de awards betrokken.
Lees verder

Journalisten en woordvoerders mogen wel wat meer van elkaar houden
In hun relatie overheerst het afstoten, en dat is helemaal niet nodig.
Lees verder

Patrick Petersen brengt Handboek ContentStrategie 4 uit
Het praktisch en crossmediale management- en studieboek is volledig vernieuwd, dikker en kent digitale bijlagen
Lees verder

DigiMaQ wil tijdschriften leesbaar maken op mobiel en tablet
Blue Flower Holding van uitgever Rob Koghee en digitaal distributieplatform Push2tablet beginnen de joint-venture DigiMaQ.
Lees verder

Achter de fel bekritiseerde Kordaat-campagne van Lidl, schuilt een bewuste strategie
De commercial is onderdeel van een uitgekiend plan om het nieuwe biertje 'Kordaat' op de kaart te zetten.
Lees verder

Laat je logo ook digitaal voor je werken
Zo maak je logo's waar je digitaal alle kanten mee op kan.
Lees verder

Elfwegentocht gekozen tot beste publieke communicatieproject van 2018
Galjaardprijs 2018 naar FossylFrij Fryslân. Publieksprijs voor 'Mag ik bij jou wonen?' van Oosterbreedte.
Lees verder

Advertenties op WhatsApp en Snapchat introduceert filters voor Skype
Contentmarketing bureau Blauw Gras praat je bij in de #lekkersociaal!
Lees verder

WhatsApp krijgt advertenties en Snapchat introduceert filters op Skype
Contentmarketing bureau Blauw Gras praat je bij in de #lekkersociaal!
Lees verder

Jasper Verbunt (Redkiwi) en Zakaria Amlal (Gracious) in DDA-bestuur
Zij zullen zich bezighouden met de portefeuilles kennisdeling en bureauprofessionalisering.
Lees verder

IGTV: gaat het nog wat worden?
Wat is de status van Instagram TV?
Lees verder

Sprekers conferentie Epica Awards bekend
De sprekers zullen voorafgaand aan de awards een lezing geven tijdens de conferentie 'Creative Circles'.
Lees verder

Als je niet spraakmakend bent, wordt er ook niet over je gesproken
SuperRebel.com maakt graag campagnes die spraakmakend en ROI driven zijn.
Lees verder

Stuur nu je meest briljante werk van 2018 in
SAN ACCENT : De jaarprijs voor onderscheidend marketingcommunicatie werk
Lees verder

Appie Today opent s' werelds eerste escape kitchen
TBWA\NEBOKO creëert een bloedstollend nieuw format waarin spelers tegen de klok koken in een raadselachtige keuken
Lees verder

Automatisering is een hot topic in Search. Maar zijn we er wel klaar voor?
Search wordt steeds afhankelijker van algoritmes. Waar moeten we op letten?
Lees verder

"The truth is out there. And it's complicated."
Epica's Creative Circle will be about brands and political correctness. What will opinion makers like Beth Massa bring to the table?
Lees verder

War for Talent: Dentsu Aegis Network
"Ruimte bieden voor ondernemerschap hoort echt bij de cultuur van Dentsu Aegis Network'
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.