dinsdag 6 november 2018

BrandDeli gaat samenwerken met ORN

BrandDeli gaat samenwerken met ORN
De exploitant wil zich ontwikkelen tot 'duurzaam videosaleshuis'.
Lees verder

Jacques Wallage wil een nationale waakhond voor overheidscommunicatie
De man die de basis legde voor wijze waarop Nederlandse overheid communiceert, ziet een weeffout.
Lees verder

Nederlandse geldautomaten worden geel en gaan Geldmaat heten
De drie banken ABN Amro, ING en Rabobank werken samen met  Geldservice Nederland aan een onafhankelijk geldautomatennetwerk .
Lees verder

Expert Frank Beke over data, personalisatie en de rol van vertrouwen
Hoe verzamel je kennis over klanten én zet je deze kennis in zonder je klant af te schrikken? Leer over de maximale waarde van klantdata.
Lees verder

Dit is het recept voor de juiste contentstrategie
Althans, ongeveer. Eén succesvol recept bestaat namelijk niet. Hoe je toch het verschil maakt met content? Drie experts hebben het antwoord
Lees verder

'Consumenten horen graag ergens bij, dat is van alle tijden'
Consumentenpsychologe Dr. Cathrine Jansson-Boyd is een van de sprekers tijdens de conferentie van de Epica Awards in Amsterdam.
Lees verder

The voice of Holland gaat Zuid-Afrika promoten in uitzendingen
De winnaar van de talentenjacht mag ook een videoclip opnemen in Zuid-Afrika.
Lees verder

In de formule van vertrouwen vormt consistentie de belangrijkste variabele
In een toekomst waarin voice de belangrijkste interface wordt, neemt het belang van vertrouwen alleen maar toe.
Lees verder

Instore activatie 2.0
Nieuwe mogelijkheden door inzet van Data
Lees verder

Mensch werkt voor Oxfam Novib
Nieuwe merkcampagne is inmiddels on air.
Lees verder

Bol.com lanceert campagne voor de feestdagen met vernieuwde merkbelofte
De webshop profileert zich als 'De winkel van ons allemaal', wat moet laten zien dat het zijn doelgroep begrijpt.
Lees verder

Werknemers zijn sceptisch over spraaktechnologie op de werkvloer
Slechts 21% van de Nederlanders ziet het gebruik van voice-assistenten op het werk als een verbetering.
Lees verder

'You have to make people look and see things differently'
Epica's Creative Circle will be about brands and political correctness. Three participants share some quick thoughts on camera.
Lees verder

Benelux-merken lopen achter bij personaliseren van klantenervaringen
Bedrijven verzamelen veel gegevens, maar weten niet goed hoe zij deze moeten analyseren.
Lees verder

Nieuwsgierig naar hoe meer inzicht in merkvoorkeur je merk kan helpen groeien?
In onze White paper leer je de vijf drivers achter merkvoorkeur kennen en welke directe relatie er is met de groei van marktaandeel.
Lees verder

IOndernemer.nl brengt relevant nieuws voor ondernemers met kansen, aanbestedingen, data Open Coffees en andere bijeenkomsten van onder meer ZZP & MKB & RVO Nederland, PZO, KVK, Douane, Belastingdienst, en het ministerie van Economische Zaken.